Poczta Polska rozszerza współpracę z Avon
Firma Avon udostępniła Ambasadorkom Piękna możliwość odbioru zamówień w kolejnych punktach sieci click&collect Poczty Polskiej. Do tej pory przesyłki Avon można było zamówić do odbioru w placówkach pocztowych, na stacjach paliw Orlen i kioskach Ruchu. Teraz Ambasadorki mogą także wybrać jeden z prawie 5 800 sklepów Żabka.
Wśród głównych zalet usługi Odbiór w Punkcie klienci Poczty Polskiej cenią sobie bliskość lokalizacji, wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat) i elastyczne godziny odbioru (możliwość odbioru przesyłki w późnych godzinach wieczornych, a także w weekendy), możliwość odbioru za pomocą unikalnego kodu.
– Odbiór przesyłek w punktach naszej sieci cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród naszych klientów, także tych największych. Dołączenie sklepów Żabka do sieci odbioru przez Avon, to dla nas jasny sygnał, że obrany kierunek rozwoju usługi Odbiór w Punkcie odpowiada na potrzeby wymagającego rynku eCommerce i zmieniających się preferencji zakupowych w Polsce – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
W pierwszym półroczu 2019 r. już co czwarta paczka nadana przez klientów Poczty Polskiej trafiła do sieci punktów odbioru a wolumen przesyłek przekroczył wolumen nadanych w całym roku 2018. Sieć punktów odbioru, na którą składają się placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw Orlen to łącznie 11 700 punktów. Obecnie Poczta rozszerza tę sieć o nowe automaty z dostępem 24h w wybranych placówkach pocztowych i w marketach Biedronka. Do końca października tego roku w całej Polsce będzie działało 200 tego typu maszyn. Dzięki automatom klienci Poczty Polskiej zyskają dodatkowe lokalizacje, w których będą mogli wygodnie odbierać przesyłki.