teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska rejestruje karty pre-paid Orange

Klienci Orange mogą już zarejestrować „numer na kartę” w placówkach pocztowych. Jest to możliwe dzięki podpisaniu umowy o współpracy między obiema firmami. Zgodnie z nowymi przepisami, posiadacz  karaty SIM w systemie pre-paid aby z niej skorzystać musi dokonać jej rejestracji. 

Obowiązek rejestracji wszystkich używanych w systemie pre-paid kart SIM reguluje wprowadzona 1 lipca 2016r. ustawa antyterrorystyczna. Akt prawny nakłada obowiązek rejestrowania nowych kart, zaś właścicieli kart będących w użytkowaniu zobowiązuje do dopełnienie formalności do 1 lutego 2017 r. Po tym terminie niezarejestrowane karty zostaną wyłączone przez operatorów.

- Poczta Polska podejmuje liczne działania w zakresie rozwoju portfela usług, tak aby w dobie e–substytucji oraz e-administracji, być partnerem dla państwa i biznesu prywatnego świadcząc bezpieczne usługi skrojone na miarę – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Rejestracja karty SIM Orange a także Play możliwa jest w sieci własnej Poczty Polskiej tj. w 4 600 placówkach. Podczas rejestrowania karty SIM należy wylegitymować się dokumentem potwierdzającym tożsamość i podać podstawowe dane.

Według analiz Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) na koniec 2015 r. było 18,8 mln kart, które były wykorzystywane przez ostatni kwartał. Stanowi to ponad 68% całkowitej liczby kart pre-paid.

Załączniki

 Strefa_dla_klientów.jpg

Strefa_dla_klientów.jpg

jpg 232,6 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.