black friday baner 1190x669 black friday baner 1190x669

Poczta Polska: rabaty na Black Friday

Z okazji Black Friday, 29 listopada Poczta Polska przygotowała atrakcyjne rabaty, nawet o 20%.  Obniżono ceny wybranych produktów personalizowanych od Świętego Mikołaja, a w sklepie internetowym Poczty Polskiej ustalono promocyjne ceny produktów. Także w placówkach pocztowych dostępna jest specjalna oferta. Wśród artykułów są bożonarodzeniowe karty pocztowe i karnety oraz książki i zabawki.

Poczta Polska  obniżyła ceny wybranych upominków od Św. Mikołaja o 20%. W okazyjnych cenach można kupić książeczki personalizowane, filmy i list od Świętego Mikołaja. Więcej informacji o szczegółach   oferty można  znaleźć zarówno w placówkach pocztowych, jak też na stronie prezenty.poczta-polska.pl.

W internetowym sklepie Poczty Polskiej można ponadto kupić taniej o 20 proc. wszystko, co jest potrzebne do zapakowania paczek, prezentów i listów. 29 listopada będą to wybrane koperty bąbelkowe oraz kartony teleskopowe. Szczegóły oferty dostępne są tutaj. eSklep Poczty Polskiej oferuje pełną ofertę produktów służących do opakowania przesyłek. Na stronie esklep.poczta-polska.pl można kupić m.in. pudełka z wytrzymałej tektury, taśmy pakowe, koperty tradycyjne i ochronne (bąbelkowe, foliowe, tekturowe, wzmacniane, rozszerzane), folie stretch, wypełniacze, papierowe torebki oraz artykuły biurowe.

Oferta promocyjna Black Friday dostępna jest wyłącznie 29 listopada 2018 r. do godz. 23:59, a w przypadku placówek pocztowych do czasu ich zamknięcia.

Jak co roku, Poczta Polska przegotowała ofertę artykułów związanych ze zbliżającymi się świętami. Wśród nich są m.in. różnego rodzaju zabawki, gry edukacyjne, portfele, zestawy kosmetyków oraz asortyment do pakowania prezentów (torebki, papier ozdobny, naklejki, przywieszki do prezentów). Asortyment jest uzupełniony o ozdoby choinkowe i stroiki świąteczne, różne produkty z motywem świątecznym a także słodycze. Dostępne są także kalendarze na rok 2020.

– Z naszych doświadczeń wynika, że szczególnie w mniejszych miejscowościach i na wsiach nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Dzięki temu, że nasze placówki są we wszystkich gminach ułatwiamy klientom dostęp do szerokiej gamy artykułów papierniczych, czy najnowszych wydawnictw książkowych – mówi Marta Piekarczyk, dyrektor Wydziału Zarządzania Działalnością Handlową w Poczcie Polskiej.

Dużą popularnością klientów Poczty Polskiej cieszą się książeczki i kolorowanki dla dzieci. W październiku hitem sprzedażowym w placówkach pocztowych była książka znanego podróżnika Wojciecha Cejrowskiego „Piechotą do źródeł Orinoko”. Obecnie oferta literacka została rozszerzona o trzy tytuły:  „Najmilszy prezent” Agnieszki Krawczyk, „Uwierz w Mikołaja” Magdaleny Witkiewicz i „Świąteczny sekret” Krystyny Mirek.

 

Załączniki

Poczta Polska _ Black Friday 2019

Poczta Polska _ Black Friday 2019

png 32,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.