Poczta Polska: przesyłki Allegro Smart! dostępne w placówkach pocztowych i punktach partnerskich

Poczta Polska podpisała umowę z największą platformą handlową w Polsce – Allegro. Dzięki niej, Klienci,  płacąc raz w roku abonament dla Allegro, będą mogli skorzystać z darmowych wysyłek paczek z zakupami.

Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską, a Allegro Klienci otrzymają możliwość skorzystania z nowej oferty Allegro Smart!. To oferta abonamentowa skierowana do kupujących na platformie Allegro.pl, w ramach której otrzymują oni gwarancję darmowej dostawy za pośrednictwem wybranych form dostawy oraz inne benefity. Cena abonamentu rocznego zakupionego w Allegro w ramach tej oferty wyniesie 49 złotych. Dostępna jest także wersja półroczna, kosztująca 39 zł. 

Przesyłki będzie można odbierać w dynamicznie rosnącej sieci placówek „Odbiór w Punkcie” Poczty Polskiej: w placówkach pocztowych, stacjach paliw Orlen, kioskach RUCH i w sklepach Żabka/Freshmarket. W ramach abonamentu Allegro Smart!, Klienci będą też mieli możliwość darmowych zwrotów do sprzedawców na Allegro.

Poczta Polska posiada największą w Polsce sieć punktów odbioru, która na dziś liczy ponad 9 tys. lokalizacji w sieci placówek pocztowych, stacji paliw Orlen, sklepów Żabka/Freshmarket oraz kiosków/saloników RUCH. Do końca roku liczba punktów wzrośnie o dalsze 2 tysiące lokalizacji.

Po raz kolejny przekonujemy się, że naszą usługę dostaw do placówek pocztowych i partnerskich doceniają Klienci Allegro, dla których jesteśmy ważnym dostawcą przesyłek. Poczta Polska jest liderem pod względem wielkości sieci punktów odbioru i konsekwentnie dąży do zwiększenia udziału tej formy dostawy w ogólnym wolumenie. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dzięki współpracy z PKN ORLEN, Żabką Polska oraz RUCH S.A. umożliwiamy odbiór zakupionych w internecie zakupów podczas codziennych czynności takich jak tankowanie paliwa czy robienie drobnych zakupów spożywczych – mówi Członek Zarządu Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel.

Odbiór w Punkcie to najdynamiczniej rozwijająca się metoda dostaw. Dzięki tej usłudze, Klient ma możliwość odebrania przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej dla siebie porze. W stosunku do roku ubiegłego wolumen przesyłek dostarczanych do punktów odbioru wzrósł o ponad 40% i stanowi coraz większy udział w całym wolumenie przesyłek kurierskich i paczkowych.

Poczta Polska stawiając na rozwój usług dla eCommerce wprowadziła w ostatnich miesiącach szereg udogodnień dla Klientów, jak np. możliwość zapłacenia kartą płatniczą za zakupy u kuriera lub wysyłanie SMS z numerem telefonu kuriera. Z danych Poczty Polskiej wynika, że wolumeny usług kurierskich rosną ponad przewidywany wzrost rynku. W porównaniu do danych z 2017 roku, w pierwszym półroczu 2018 roku sprzedaż usług KEP (przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych) wzrosła o 16%. Sprzedaż najpopularniejszej usługi kurierskiej dedykowanej głównie klientom biznesowych eCommerce  rośnie znacznie powyżej rynku. Szacuje się, że polski rynek e-commerce wart jest 40 mld złotych.

 

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.