PPO SLAJD PREZENTACJI PPO SLAJD PREZENTACJI

Poczta Polska przeniosła bydgoskie Centrum Obsługi Gotówkowej do nowej lokalizacji

Od 5 października br. Centrum Obsługi Gotówkowej Poczty Polskiej w Bydgoszczy zyskało nową lokalizację. Celem przenosin było dostosowanie obiektu do rosnących wymagań rynku oraz chęć rozwoju w zakresie usług logistyki gotówki . Poczta Polska świadczy usługi obsługi gotówki dla banków i sklepów, dysponując 38 tego typu obiektami na terenie kraju.

Otwarcie zmodernizowanego Centrum Obsługi Gotówkowej w nowej lokalizacji zapewni pracownikom wyższy standard pracy i pozytywnie wpłynie na efektywność zachodzących procesów. Dzięki wyposażeniu obiektu w nowoczesne urządzenia ograniczeniu ulegnie czasochłonność oraz znacząco spadnie liczba ewentualnych usterek. W dłuższej perspektywie takie działania przyniosą wymierne oszczędności związane z kosztami procesowania gotówki.

Rynek obrotu gotówkowego to duże wyzwanie dla firm tej branży. Szczególnie było to widoczne na początku pandemii oraz w pierwszych tygodniach po wybuchu wojny w Ukrainie, kiedy zamówienia na gotówkę ze strony banków zgłaszano nawet kilka razy dziennie. Dzięki doświadczeniu w funkcjonowaniu na rynku obrotu gotówkowego, Poczta Polska spełniła oczekiwania i pokazała swoje możliwości zarówno dużym bankom jak i klientom sieciowym

Centrum Poczta Polska Ochrona słynie ze świadczenia najwyższej jakości usług ochroniarskich, jednak nie wszyscy wiedzą, że zajmujemy się również procesowaniem gotówki. Do tego tematu podchodzimy kompleksowo i profesjonalnie. Teraz, dzięki nowej lokalizacji naszego bydgoskiego Centrum Obsługi Gotówkowej, jesteśmy gotowi świadczyć usługi na jeszcze wyższym poziomie, co docenią na pewno dotychczasowi i przyszli klienci – zaznaczył Krzysztof Falkowski.

- Przygotowanie Ośrodków Operacyjnych do obsługi punktów sprzedaży nowego klienta wymaga każdorazowo szczegółowego poznania i weryfikacji potrzeb klientów oraz wzorcowej ich obsługi oraz wyposażenie jednostek w nowoczesny sprzęt, który zapewni najwyższy standard obsługi. Odpowiednio przygotowana i unowocześniana sieć centrów umożliwia skuteczne działanie na wolnym i bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Wiesław Włodek.

Poczta Polska jest liderem na krajowym rynku obrotu gotówkowego, świadczącym specjalistyczne usługi w zakresie wpłat i wypłat zamkniętych, konwojowania, obsługi depozytów, w ramach których m.in. obsługiwane są punkty Klienta, bankomaty, wpłatomaty, parkometry oraz maszyny vendingowe. Jako operator narodowy Poczta Polska gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo usług poparte wysokimi polisami ubezpieczeniowymi, a także dostępność na terenie całego kraju, przez 7 dni w tygodniu.

Załączniki

COG Bydgoszcz

COG Bydgoszcz

jpg 524,2 kB Pobierz
IMG 0650

IMG 0650

jpg 2,4 MB Pobierz
IMG 0655

IMG 0655

jpg 1,8 MB Pobierz
IMG 0763

IMG 0763

jpg 1,8 MB Pobierz
IMG 0765

IMG 0765

jpg 1,8 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.