MON porozumienie (8) MON porozumienie (8)

Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez Ministerstwo Obrony Narodowej

W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.

Klienci placówek pocztowych mogą zapoznać się z nową akcją „WEEKEND Z WOJSKIEM 13–15 SIERPNIA 2022”. Informacje o niej zostały umieszczone na plakatach reklamujących imprezę.  Pikniki wojskowe odbędą się w 50 miejscowościach na terenie całego kraju. Celem akcji jest nie tylko uczczenie wielkiego zwycięstwa polskiego oręża w Bitwie Warszawskiej (1920), ale także promocja Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej. W ramach uroczystości, Poczta Polska zaprasza 14 sierpnia w godzinach 8:45-18:00 do odwiedzenia swojego specjalnego stoiska filatelistycznego na warszawskim Stadionie Narodowym.

- Poczta Polska, przyłączając się do promocji tych wartościowych i pełnych atrakcji pikników, umacnia także swój wizerunek jako operatora promującego postawy patriotyczne i służbę Ojczyźnie. Dzięki posiadaniu rozwiniętej sieci placówek możemy dotrzeć z akcją plakatową do każdego zakątku kraju, co czyni nas niezawodnym partnerem dla instytucji publicznych – zaznacza Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.


Poczta Polska jako operator narodowy o strategicznej funkcji dla państwa współpracuje z wieloma instytucjami, także z MON. W czerwcu włączyła się w kampanię informacyjną prowadzoną przez ministerstwo, związaną z wejściem w życie Ustawy o obronie Ojczyzny, mającej na celu m.in. zwiększenie liczebności Sił Zbrojnych RP. Poczta uruchomiła ponadto program „Ramię w Ramię z WOT”, którego kluczowymi elementami są: udział pocztowców w budowaniu powszechnej gotowości do obrony terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w szeregach Wojsk Obrony Terytorialnej. Poczta Polska na początku 2022 roku włączyła się także w akcję „Walka z dezinformacją” prowadzona przez MON. Wtedy w ok. 4700 placówkach pocztowych pojawiły się plakaty i ulotki ostrzegające przed rozpowszechnianiem informacji, które mogą zagrażać bezpieczeństwu Polski i Polaków.

Poczta Polska systematycznie wspiera akcje informacyjne organizowane przez państwo i jego struktury. Spółka angażowała się m.in. w nagłaśnianie komunikatów przygotowanych przez UOKiK („Policz i nie przelicz się!” –  apel o rozważne podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych), Polskiego Centrum Programu Safer Internet (bezpieczeństwo w sieci), Policji (oszustwa związane z wyłudzaniem pieniędzy) , PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. („Bezpieczny Przejazd”). Włączyła się także aktywnie w akcję #MuremZaPolskimMundurem oraz promocję Ogólnopolskiego Program Szczepień przeciw COVID-19.

Załączniki

plakaty2 MON

plakaty2 MON

jpg 799,8 kB Pobierz
plakaty MON

plakaty MON

jpg 829,5 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.