e-gazele2017czarneDuze (1) _www.png e-gazele2017czarneDuze (1) _www.png

Poczta Polska promuje najlepsze sklepy internetowe

Po raz czwarty w rankingu E-Gazele Biznesu zostaną nagrodzone małe i średnie firmy eCommerce, które dynamicznie zdobywają rynek w ramach swojej specjalizacji i generują wysoki wzrost przychodów rok do roku.  

O tytuł e - Gazeli Biznesu będą walczyć firmy zajmujące się handlem w internecie, których roczne dochody wynoszą od 50 tys. zł do 100 mln zł. Autorem rankingu jest Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Wyniki tegorocznego konkursu poznamy już 18 października.  

- Poczta Polska łączy klientów i przedsiębiorców, dlatego doskonale rozumie potrzeby obu stron. Dzięki zaawansowanej technologii i logistyce pocztowej handel może odbywać się bez problemów – podkreśla Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej. Poczta Polska jest najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce i oferuje szeroki wachlarz usług dla eCommerce (m.in. usługi z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkowa oraz logistyka gotówki).  

Ekspresowa i wygodna dostawa to dźwignia handlu e-commerce. Wybierając sklep, Klienci zwracają uwagę na ofertę darmowej wysyłki, elastyczność godzin dostawy oraz wielkość sieci punktów odbioru. Poczta Polska jest liderem pod względem liczby punktów odbioru. Aktualnie można zamawiać paczki do jednej z 4100 placówek Poczty, blisko 1000 stacji paliw Orlen i 1700 kiosków i saloników RUCH. Klienci mają w sumie do dyspozycji prawie 7 tysięcy punktów odbioru paczek.

Dzięki porozumieniu o współpracy podpisanemu we wrześniu pomiędzy Pocztą Polską a China Post Group, polskie firmy będą też miały możliwość dotarcia do 1,3 mld potencjalnych klientów. Chiny odpowiadają za dużą część, rosnącego w tempie 20% rocznie, globalnego handlu e-commerce. 

Według ekspertów PwC już w 2018 r. rynek e-commerce będzie warty ponad 6 mld złotych,Poczta Polska chce do 2021 roku stworzyć nową architekturę sieci logistycznej, przystosowaną do zwiększającego się wolumenu paczek. Najważniejszym jej elementem będzie zlokalizowany w centralnej Polsce Hub Logistyczny, obsługujący polski i międzynarodowy handel e-commerce. Na budowę nowej infrastruktury Poczta przeznaczy ok. 1 mld zł.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.