Poczta Polska: prawie 2 tys. wygranych przetargów w 2013 r.

W 2013 r. Poczta Polska wygrała prawie 2 tys. przetargów na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł. W ramach pozyskanych kontraktów Poczta Polska zajmie się m.in. doręczeniem nadawanej korespondencji, paczek i przesyłek kurierskich oraz usługami finansowymi. Pozyskani w 2013 r. klienci to m.in.: PGNiG, NBP, czy ZUS.

Wygranie tak dużej liczby przetargów jest potwierdzeniem jakości usług oferowanych przez Pocztę Polską, ich dopasowania do potrzeb rynkowych oraz zaufania, jakim darzą Spółkę Klienci. Największa w Polsce sieć placówek, zapewnienie bezpieczeństwa i tajemnicy korespondencji oraz wysoka terminowość dostarczania przesyłek to atuty Poczty Polskiej – mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska skutecznie walczy o klientów biznesowych i instytucjonalnych. Intensywne działania sprzedażowe Spółki na tym rynku przynoszą efekty. Wśród czołowych klientów znajdują się zarówno przedsiębiorstwa prywatne, jak i duże jednostki administracji państwowej. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń. W ostatnim czasie w znaczący sposób Poczta poszerzyła ofertę w zakresie usług kurierskich i e-usług. Firma położyła także nacisk na działania w ramach Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.