Poczta Polska poszukuje do współpracy firm transportowych

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki uprzejmie zaprasza przedstawicieli firm transportowych, którzy są zainteresowani rozpoczęciem długofalowej współpracy w zakresie realizacji usług transportowych (przewóz rzeczy i osób) na spotkania, które odbędą się w Oddziałach Regionalnych Centrum Logistyki.

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki jest na etapie przygotowywania postępowania przetargowego na świadczenie usług transportowych, realizowanych w ramach umów ramowych. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczone będzie w najbliższym czasie na stronie internetowej: http://przetargi.poczta-polska.pl. Podstawowe informacje dotyczące planowanego postępowania przedstawione zostaną w  trakcie spotkania.

Celem organizowanego spotkania jest zgromadzenie informacji, pomocnych do opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący dla potencjalnych wykonawców. Informacje, które Poczta Polska S.A. chce pozyskać, pomogą również w określeniu, w przygotowywanej umowie warunków współpracy na poziomie akceptowalnym przez firmy działające na rynku usług transportowych.

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki uprzejmie informuje, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy pozwalającej prawidłowo przygotować i przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Terminy i miejsca spotkań :

Bydgoszcz:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Gajowa 99,16 października 2012 r., godz. 11:00, tel. 52 370-55-30.

Gdańsk:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Gdańsku,
ul. Partyzantów 70 (sala nr 14), 11 października 2012 r., godz. 10:00, tel. 58 341-14-36 lub 8.

Katowice:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Katowicach, ul. Rolna 7, 11 października 2012 r., godz. 10:00, tel. 32 609-48-02.

Kraków:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Prokocimska 6, 11 października 2012 r., godz. 11:00, tel. 12 410-60-11.

Lublin:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Sierpińskiego 26, 11 października 2012 r., godz. 11:00, tel. 81 748-62-29.

Łódź:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Łodzi, ul. Obywatelska 121/129, 11 października 2012 r., godz. 11:00, tel. 42 686-85-59, 42 686 49 90 wew. 201.

Olsztyn:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Kopernika 40 (sala nr 105), 11 października 2012 r., godz. 11:00, tel. 89 533-20-59 wew. 700, 89 533-46-76 wew. 704.

Komorniki:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Polna 120 (sala konferencyjna w budynku hotelu), 11 października 2012 r., godz. 10:00.

Szczecin:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Szczecinie, ul. Gdańska15a, 10 października 2012 r., godz. 11:00.

Warszawa:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Łączyny 8 (sala 205, II piętro), 16 października 2012 r., godz. 10:00, tel. 22 548-16-51.

Wrocław:

Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Awicenny 21, 12 października 2012 r., godz. 11:00.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.