Poczta Polska: ponad 25 tys. wysłanych paczek na Ukrainę

Zorganizowana przez Pocztę Polską akcja paczka „DLA UKRAINY” zakończyła się sukcesem. Wzięło w niej udział ponad 25 tys. Polaków, którzy w okresie od 24 lutego do 31 marca br., w placówkach pocztowych na terenie całego kraju, mogli za darmo nadać przesyłkę z odzieżą lub żywnością.

Najwięcej paczek wysłali mieszkańcy woj. mazowieckiego, śląskiego, małopolskiego oraz łódzkiego. Prawie 8 tys. paczek nadano w ostatnim dniu akcji – 31 marca.

Włączenie się Poczty Polskiej do akcji pomocy naszym wschodnim sąsiadom było wyrazem solidarności narodowego operatora pocztowego i jednocześnie jednej z największych firm logistycznych w tej części Europy z mieszkańcami Ukrainy.

Poczta Polska to jedna z najstarszych i największych 100% polskich firm oraz największy pracodawca w kraju. Każdego dnia towarzyszy milionom Polaków przynosząc im ważne wiadomości. Dociera do wszystkich zakątków Polski, a poprzez umowy o współpracy z kilkudziesięcioma operatorami pocztowymi na świecie, zapewnia także łączność z najodleglejszymi nawet miejscami globu.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.