Mapka1.jpg Mapka1.jpg

Poczta Polska: ponad 10 800 punktów w naszej sieci click&collect

W ponad 10 800 punktach można odebrać przesyłkę w ramach usługi Odbiór w Punkcie Poczty Polskiej. To największa sieć click&collect w Polsce, a tworzą ją placówki pocztowe, wybrane stacje PKN Orlen, sklepy Żabka i Freshmarket oraz kioski i saloniki RUCH.

Dynamika wzrostu liczby przesyłek dostarczonych do sieci Odbioru w Punkcie wyniosła 150 proc. w porównaniu z pierwszymi 11 miesiącami 2017 roku. Poczta Polska spodziewa się, że w całym 2018 roku wzrost wyniesie ponad 50 proc. w porównaniu z wynikami zeszłorocznymi.

- Kiedy uruchamialiśmy usługę Odbiór w Punkcie, taka forma dostawy przesyłek nie była w Polsce popularna. Dziś dynamicznie się rozwija. Dzięki sieci punktów odbioru zyskujemy nowych klientów, zwiększamy nasz udział w rynku KEP. Przybywa klientów zainteresowanych taką formą zamówień internetowych – mówi Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu Poczty Polskiej.

Usługa Odbiór w Punkcie jest wygodna i dostosowana do potrzeb klienta, który sam decyduje gdzie i kiedy ma się zgłosić po swoją przesyłkę, zamiast czekać na kuriera. Poczta Polska w ramach sieci udostępnia punkty czynne 24h, bądź do późnych godzin wieczornych siedem dni w tygodniu. Klient robiący zakupy on-line może skorzystać z wybranego punktu, a przesyłki odbierać w dogodnych dla siebie godzinach. To jedna z licznych zalet tej usługi. W sieci stacji paliw Orlen po przesyłkę można się zgłosić przez całą dobę, w sklepach Żabka i Freshmarket - zazwyczaj w godzinach ich pracy: 6:00-23:00. Dzięki doskonałym lokalizacjom, klient w ciągu kilku minut może dotrzeć do punktu i cieszyć się zakupami. Można to zrobić przy okazji codziennych zakupów czy tankowania samochodu.

Poczta Polska spodziewa się, że w przyszłym roku utrzyma się wysoka dynamika wolumenów na poziomie ok. 150 proc. W każdym miesiącu przyszłego roku wolumen przesyłek kierowany do sieci punktów odbioru przekraczać będzie liczbę siedmiocyfrową.

Załączniki

Mapka1.jpg

Mapka1.jpg

jpg 39,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.