Neokartka_morze.jpg Neokartka_morze.jpg

Poczta Polska: Pocztówka z wakacji także przez Internet

Widokówki z nadmorskimi miejscowościami były najlepiej sprzedającym się produktem lipca w placówkach pocztowych. Według najnowszych danych Poczty Polskiej aż o 20% wzrosła sprzedaż znaczków w pasie nadmorskim w porównaniu do wyników z zeszłego roku.

Z kolei w sprzedaży internetowej na platformie Envelo największą popularnością cieszy się e-znaczek.  W okresie wakacyjnym dobrze sprzedaje się również e-kartka  - personalizowana pocztówka z grafiką lub zdjęciem.

Poczta Polska i Envelo mają neokartkę, czyli specjalną ofertę dla klientów lubiących nowinki technologiczne. Zamiast poszukiwania atrakcyjnej pocztówki, wystarczy wejść na Envelo, dodać własny plik graficzny lub wybrać jeden z projektów dostępnych na platformie i bez wychodzenia z domu wysłać kartkę, korzystając ze smartfona. Pracownicy Poczty wydrukują widokówkę, włożą do koperty i doręczą odbiorcy. Klienci doceniają opcję personalizacji. Większość, bo aż 62% neokartek wysłanych do końca lipca br.,  zostało utworzonych z prywatnych grafik użytkowników platformy.

Oprócz pocztówek, klienci często kupują również e-znaczki.  W porównaniu do danych z analogicznego okresu 2017 roku, w pierwszych siedmiu miesiącach tego roku sprzedaż neoznaczków wzrosła o blisko 40%. Do neoznaczka także można dodać własną grafikę.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się w lipcu również inne, nie tylko pocztowe, produkty, m.in. książka Katarzyny Nosowskiej  „A ja żem jej powiedziała...” oraz „Niebo istnieje... Naprawdę!” autorstwa Todda Burpo i Lynn Vincent. Spośród towarów oferowanych w placówkach pocztowych, klienci chętnie sięgali także po słodycze  i zabawki dla dzieci. Poczta Polska wprowadziła także do swojej oferty bogaty asortyment napojów, wyposażając wybrane placówki w chłodziarki.

 

 

Załączniki

Neokartka_morze.jpg

Neokartka_morze.jpg

jpg 3,8 MB Pobierz
Neokartka_plaza

Neokartka_plaza

jpg 3,2 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.