teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska partnerem rankingu najbardziej dynamicznych e-biznesów

Z usług Poczty Polskiej korzysta już ponad 60 procent e-sklepów w kraju. Motorem wzrostu Grupy Poczty Polskiej są usługi paczkowe i kurierskie. Dlatego Poczta Polska jako czołowy operator paczkowy dla segmentu eCommerce współtworzy konkurs e-Gazele Biznesu czyli ranking najbardziej dynamicznych polskich e-sklepów. To okazja, żeby właściciele e-sklepów pochwalili się swoim suckesem.

Polską gospodarkę budują coraz bardziej dynamiczne firmy e-Commerce. Nasz e-handel co roku rośnie w tempie dwucyfrowym i jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków.

– Poczta Polska to nie tylko patron konkursu, ale przede wszystkim godny zaufania partner logistyczny dla branży e-commerce. Kompleksowa obsługa handlu internetowego stanowi jeden z najważniejszych obszarów działalności Poczty Polskiej i jej grupy. Oferta logistyczna i paczkowa, ubezpieczenia i kredyty dla firm działających w sieci to kluczowe elementy strategii Poczty Polskiej w segmencie e-commerce  ̶  mówi Jerzy Jóźkowiak, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.

Ranking e-Gazele Biznesu 2015 jest oparty na analizie danych finansowych i uwzględni małe i średnie firmy o przychodach poniżej 100 mln PLN w 2014 r. działające w branży e-commerce, które wykazały w 2014 roku zysk. Oprócz zysku, firmy muszą również wykazać się wzrostem przychodów za 2014 rok w porównaniu do roku 2013 oraz minimalnym przychodem 50 000 zł w roku 2013. W rankingu będzie brana pod uwagę procentowa różnica we wzroście przychodów pomiędzy rokiem 2014 a 2013.

Swój akces do rankingu mogą zgłaszać wszystkie te firmy, które spełniają te kryteria. W tym celu wystarczy wejść na stronę http://egazele.pb.pl/ i wypełnić formularz zgłoszeniowy.

– To już druga edycja rankingu e-Gazele Biznesu i po raz drugi Bank Pocztowy zdecydował się być partnerem tego promującego e-przedsiębiorczość projektu. Wartość polskiego rynku e-commerce w 2015 r. szacuje się na 33 mld złotych, a istotną rolę w jego rozwoju odegrają płatności online oraz płatnofści mobilne. Mając świadomość ogromnej roli i potencjału tego rynku, naszą ambicją jest budowa zintegrowanej z usługami Grupy Poczty Polskiej, mobilnej oferty dla klientów cyfrowych mówi Szymon Midera, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

Autorem rankingu jest Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Spośród firm z branży e-commerce, które wykażą się najwyższą dynamiką, wybrane zostaną te najlepsze. Co ważne, w rankingu nie jest istotna wielkość firmy. Najlepszym e-przedsiebiorcom, podczas 5 Gal finałowych w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku i Warszawie wręczone zostaną statuetki e-Gazel Biznesu.

­– Zapraszam wszystkich właścicieli dynamicznych e-firm, by pochwalili się swoim sukcesem, poprzez udział w e-Gazelach Biznesu – mówi Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej.

Poza Pocztą Polską partnerami Pulsu Biznesu w tworzonym rankingu są: Bank Pocztowy i MasterCard.

Zgłoszenia do rankingu: http://egazele.pb.pl/

Załączniki

eGazele.jpg

eGazele.jpg

jpg 123,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.