teaser.png teaser.png

Poczta Polska partnerem akcji Dzień Darmowej Dostawy

W Dniu Darmowej Dostawy, 2 grudnia, wszyscy klienci mają szansę zrobienia zakupów w wielu e-sklepach bez opłaty za dostawę. Organizatorem akcji jest serwis ekomercyjnie.pl. Wsparciem dla klientów będzie platforma https://ezwroty.poczta-polska.pl/, za pomocą której można zwrócić niepasujący towar.

Dzień Darmowej Dostawy to okazja do zrobienia świątecznych zakupów w sklepach on-line, bez konieczności płacenia za wysyłkę. Niezależnie od wartości, sposobu płatności i preferowanej przez klienta metody dostawy, Poczta Polska dostarczy towary z e-sklepów, które włączyły się w akcję. Głównym celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

Kupuj, potem zwróć
Już teraz dla wszystkich kupujących Poczta Polska udostępnia platformę umożliwiającą szybki zwrot zakupów zrobionych w sieci. Na stronie dostępnej pod adresem https://ezwroty.poczta-polska.pl/, wpisując nazwę e-sklepu można w łatwy sposób zwrócić przesyłkę do nadawcy.

Jak wynika z przeprowadzanych przez Pocztę Polską badań ponad połowie kupujących w sieci zdarzyło się przynajmniej raz zwrócić towar do sklepu internetowego. 31% z nich spotkało się z problemami w związku ze zwrotem. Kategorią o największej ilości zwrotów jest odzież i obuwie (69% osób dokonało kiedyś zwrotu produktu odzieżowego lub obuwniczego). Drugą najczęściej zwracaną grupą towarów są artykuły elektroniczne i komputerowe (21% respondentów). Najrzadziej oddawane są artykuły żywnościowe (1%) oraz artykuły AGD (7%), artykuły motoryzacyjne (7%) oraz artykuły do domu i ogrodu (7%)

Załączniki

 dzien darmowej dostawy z poczta polska.png

dzien darmowej dostawy z poczta polska.png

png 9,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.