opakowania kartonowe w e-sklepie Poczty Polskiej opakowania kartonowe w e-sklepie Poczty Polskiej

Poczta Polska pakuje nasze zakupy internetowe – ponad pół miliona opakowań miesięcznie pochodzi z jej e-sklepu

Konkurencyjne ceny, szeroka oferta i możliwość samodzielnego zaprojektowania nadruku na kartonach – to argumenty, którymi Poczta Polska zachęca klientów do korzystania ze swojego e-sklepu. W efekcie Spółka każdego miesiąca sprzedaje ponad pół miliona kartonów, wypełniaczy, taśm i innych produktów służących do pakowania przesyłek. Firma notuje  roczny wzrost zamówień na poziomie 112% przy wzroście sprzedaży wynoszącym 125%.

- Prawie 80% naszych klientów to klienci biznesowi. Skrojone na miarę potrzeb zestawy umożliwiają zaoferowanie atrakcyjniejszych cen. W naszym e-sklepie posiadamy ponad 300 rozmiarów kartonów, które można ozdobić np. logiem firmy. Walory estetyczne są ważne, ale należy pamiętać, że wzrost sprzedaży na rynku opakowań w Polsce zależy przede wszystkim od  utrzymania wzrostu segmentu e-commerce. Tu perspektywy są więcej niż optymistyczne – komentuje Tomasz Wilk, kierownik e-sklepu.

Na stronie e-sklepu znajdziemy kartony w pełnym asortymencie kształtów – od tub, przez szafy przeprowadzkowe po tradycyjne pudełka i opakowania fasonowe. Klient może dostosować produkt do swoich potrzeb  także pod względem oprawy graficznej. Prosty kreator online umożliwia samodzielne zaprojektowanie nadruku na kartonach.

Prężnie rozwijający się rynek e-commerce przyciąga nie tylko dla operatorów logistycznych, ale również  dostawców opakowań. Zakupy internetowe docierają do odbiorców w kartonach, kopertach, foliopakach, których dostawcy prześcigają się w przygotowaniu jak najatrakcyjniejszej oferty. Niektórzy operatorzy logistyczni  uruchamiają i prowadzą sprzedaż opakowań, by obsłużyć cały łańcuch e-commerce. Taką strategię przyjęła również Poczta Polska.

Załączniki

opakowania kartonowe w e-sklepie Poczty Polskiej

opakowania kartonowe w e-sklepie Poczty Polskiej

png 165,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.