teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska: paczkowa gorączka rośnie. Już o 52 proc.

W pierwszym tygodniu grudnia (1-7.12)  Barometr Świąteczny Poczty Polskiej osiągnął poziom 152,46 proc. Polacy wysłali w tym okresie aż o 52,46 proc. więcej paczek niż zwykle. Skorzystali z Dnia Darmowej Dostawy i  usługi doręczenia 7 dni w tygodniu.

Wskaźnik Świątecznego Barometru Poczty Polskiej osiągnął 152,46 proc. To pokazuje stopniowy - z tygodnia na tydzień - wzrost świątecznej gorączki. Przesyłek pocztowych i kurierskich jest też więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku - wtedy wzrost wyniósł 44,68 proc.

2 grudnia, w Dniu Darmowej Dostawy, z bezpłatnego dostarczenia towarów, bez względu na wartość zakupów oraz formę płatności,  mogli skorzystać klienci  2550 sklepów internetowych. To spowodowało wzrost zakupów w sieci mocno widoczny w ilości przekazanych do wysyłki i doręczenia paczek.

Do Świąt Bożego Narodzenia kurierzy Poczty Polskiej będą doręczać paczki klientom także w soboty i niedziele. Wszystko po to, by sprawnie obsłużyć szczyt świąteczny. – mówi Sławomir Żurawski, dyrektor odpowiadający w Poczcie Polskiej za usługi paczkowo-kurierskie. – Akcja jest skierowana głównie do klientów dużych miast wojewódzkich, gdzie można zaobserwować najwięcej zamówień na przesyłki paczkowe zamawiane w internecie. – dodaje Żurawski.

Odczyty Barometru Świątecznego będą publikowane w okresie od 1 do 24 grudnia 2014 roku na stronie http://barometrswiateczny.pl/

Załączniki

 BAROMETR2014_Poczta_Polska tydzień 49.jpg

BAROMETR2014_Poczta_Polska tydzień 49.jpg

jpg 904,1 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.