Poczta Polska otworzyła pierwszą modelową placówkę na warszawskiej Pradze

Poczta Polska uruchomiła w Warszawie przy Placu Szembeka pierwszą modelową placówkę na Pradze. Oddział ma nowoczesny wystrój i wizualizację. To największy tego typu obiekt zbudowany według nowego standardu i trzeci w Warszawie.

W nowych placówkach znikają tradycyjne okienka i zastępują je nowoczesne stanowiska do obsługi klientów. Dzięki temu mają oni łatwiejszy dostęp do usług – także przez całą dobę. Za obsługę klientów odpowiada profesjonalny i przeszkolony zespół.


- Jednym z naszych najważniejszych celów jest poprawa jakości obsługi – podkreśla Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. – Poczta stawia na rozwój nowoczesnych, przyjaznych dla klientów placówek, zlokalizowanych w dogodnych dla nich miejscach. Nowe punkty powstają tam, gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej – dodaje.


Takim przykładem jest właśnie placówka przy placu Szembeka w Warszawie. Nowe placówki mają jasno wydzielone strefy usług: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), czy bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy). Do dyspozycji klientów są także:
•    strefa samoobsługowa, gdzie dzięki automatycznym urządzeniom, przez 24 godziny na dobę, klienci mogą odbierać i nadawać listy i paczki;
•    samoobsługowa strefa handlowo-filatelistyczna, w której zakupić można kartki pocztowe, koperty, prasę, artykuły biurowe a także walory filatelistyczne;
•    strefa obsługi klientów biznesowych, zapewniająca komfortowe warunki korzystania z usług.


Poza placówką na Pradze, klienci Poczty Polskiej mogą korzystać już z takich punktów na ul. Kazimierzowskiej i Alei Niepodległości. Placówki uruchamiane są według standardu obejmującego jednolitą kolorystykę, aranżację, wykończenie i funkcjonalność. Do końca roku w całej Polsce pojawi się około 50 podobnych placówek. To kolejny etap budowy silnej grupy pocztowo - finansowo - logistycznej.


Poczta Polska stawia na poprawę jakości obsługi klientów – to jeden z najważniejszych elementów strategii PP. Spółka już dziś w istotny sposób przyspieszyła doręczanie przesyłek i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Firma uprościła ofertę i wdrożyła szereg produktów m.in. na rynku paczkowym. Już dziś klienci mogą korzystać z pierwszych e-usług, czyli np. poczty hybrydowej, łączącej e-mail z tradycyjnym listem.

Więcej na temat nowego modelu placówek pocztowych tutaj:

http://media.poczta-polska.pl/pr/232713/rusza-projekt-nowego-modelu-sieci-placowek

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.