Poczta Polska otworzyła nową placówkę pocztową w Krakowie
Mieszkańcy Krakowa mogą już skorzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowej placówce pocztowej uruchomionej przy ul. Mogilskiej 120C. Obiekt charakteryzuje nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Jednym z priorytetów Poczty Polskiej jest zapewnienie Klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełni oferowanych przez Spółkę i podmioty z grupy kapitałowej usług: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Jest to jeden z elementów Strategii, realizowanej przez narodowego operatora pocztowego, którego celem jest zwiększenie rentowności sieci oraz podniesienie jakości obsługi.
Od 1 września br. została udostępniona dla klientów placówka FUP Kraków 49, przy ul. Mogilskiej 120 C. Funkcjonować będzie w lokalu mieszczącym się na parterze budynku, zlokalizowanego na dynamicznie rozwijającym się osiedlu mieszkaniowym. W okolicy znajduje się kilkanaście innych punktów handlowo – usługowych, przystanek komunikacji miejskiej oraz jedna z ważniejszych arterii.
– Poczta Polska obserwuje i analizuje trendy rynkowe, żeby maksymalizować rentowność świadczonych usług. Wygoda klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży, to priorytety i kierunki zmian w sieci pocztowej. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży. Stale podnosimy komfort obsługi klientów, jak również warunki pracy naszych pracowników – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Placówka została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w sieci Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych.
FUP Kraków 49 zapewni obsługę Klientów indywidualnych, jak i realizację strategicznych kontraktów biznesowych. Placówka czynna jest od poniedziałku do czwartku w godz. 10.00–17.00, a w piątki w godz. 13.00-20.00. Klientów obsługują dwa stanowiska, w których można załatwić wszystkie sprawy z oferty całej grupy kapitałowej Spółki oraz skorzystać z bogatego asortymentu, jaki oferuje strefa handlowa. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami – posiada wejście z poziomu chodnika oraz obniżone stanowisko obsługi.
– Odpowiadając na potrzeby lokalnej społeczności Poczta Polska rozwija sieć placówek zapewniających klientom możliwość korzystania z szerokiego wachlarza usług. Dotychczas w tym regionie Krakowa nie było placówki pocztowej dla okolicznych mieszkańców. Swobodny dostęp do placówki na pewno ułatwi korzystanie z naszych usług – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Krakowie.
W gminie Kraków obecnie funkcjonuje ponad 110 placówek pocztowych, zaś na obszarze Regionu Sieci w Krakowie działa niemal 500 placówek pocztowych.