FUP Kraków 1 FUP Kraków 1

Poczta Polska otworzyła nową placówkę pocztową w Krakowie

Mieszkańcy Krakowa mogą już skorzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowej placówce pocztowej uruchomionej przy ul. Mogilskiej 120C. Obiekt charakteryzuje nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.

Jednym z priorytetów Poczty Polskiej jest zapewnienie Klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełni oferowanych przez Spółkę i  podmioty z grupy kapitałowej usług: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Jest to jeden z elementów Strategii, realizowanej przez narodowego operatora pocztowego, którego celem jest zwiększenie rentowności sieci oraz podniesienie jakości obsługi.

Od 1 września br. została udostępniona dla klientów placówka FUP Kraków 49, przy ul. Mogilskiej  120 C. Funkcjonować będzie w lokalu mieszczącym się na parterze budynku, zlokalizowanego na dynamicznie rozwijającym się osiedlu mieszkaniowym. W okolicy znajduje się kilkanaście innych punktów handlowo – usługowych, przystanek komunikacji miejskiej oraz jedna z ważniejszych arterii.

– Poczta Polska obserwuje i analizuje trendy rynkowe, żeby maksymalizować rentowność świadczonych usług. Wygoda klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży, to priorytety i kierunki zmian w sieci pocztowej. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży. Stale podnosimy komfort obsługi klientów, jak również warunki pracy naszych pracowników – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.   

Placówka została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w sieci Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych.

FUP Kraków 49 zapewni obsługę Klientów indywidualnych, jak i realizację strategicznych kontraktów biznesowych. Placówka czynna jest od poniedziałku do czwartku w godz. 10.00–17.00, a w piątki w godz. 13.00-20.00. Klientów obsługują dwa stanowiska, w których można załatwić wszystkie sprawy z oferty całej grupy kapitałowej Spółki oraz skorzystać z bogatego asortymentu, jaki oferuje strefa handlowa. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami – posiada wejście  z poziomu chodnika oraz obniżone stanowisko obsługi.

Odpowiadając na potrzeby lokalnej społeczności Poczta Polska rozwija sieć placówek zapewniających klientom możliwość korzystania z szerokiego wachlarza usług. Dotychczas w tym regionie Krakowa nie było placówki pocztowej dla okolicznych mieszkańców. Swobodny dostęp do placówki na pewno ułatwi korzystanie z naszych usług – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Krakowie.

W gminie Kraków obecnie funkcjonuje ponad 110 placówek pocztowych, zaś na obszarze Regionu Sieci w Krakowie działa niemal 500 placówek pocztowych.

Załączniki

FUP Kraków 1

FUP Kraków 1

jpg 247,0 kB Pobierz
FUP Kraków 2

FUP Kraków 2

jpg 206,2 kB Pobierz
FUP Kraków 4

FUP Kraków 4

jpg 247,0 kB Pobierz
FUP Kraków 5

FUP Kraków 5

jpg 159,6 kB Pobierz
FUP Kraków 3

FUP Kraków 3

jpg 242,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.