Placówka Pocztowa Kielce Placówka Pocztowa Kielce

Poczta polska otworzyła dwie nowe placówki w Kielcach

Poczta Polska otwiera placówki z nowym wystrojem i nową wizualizacją. To także nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową. Nowe placówki w Kielcach przy ulicy Planty 13/2 i ul. Świętokrzyskiej 20 już są dostępne dla klientów. 

Zmienione placówki w Kielcach zlokalizowane są w miejscach, gdzie zapotrzebowanie na usługi pocztowe i finansowe jest najsilniejsze. Placówka przy ul. Świętokrzyskiej 20 mieści się w Centrum Handlowym Galeria Echo.

Klienci mogą w nowych punktach Poczty zrealizować wszystkie czynności pocztowe, nadać paczki, zrobić przelew, otworzyć konto i kupić polisę. Dzięki temu, placówki są czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji.

Trwająca od początku roku rewitalizacja sieci placówek to strategiczny projekt Poczty. Nowe placówki są tworzone według standardu obejmującego jednolitą kolorystykę, aranżację, wykończenie i funkcjonalność. Obecnie klientom udostępniono już 28 zrewitalizowanych placówek pocztowych, w tym 7 w Warszawie. W trzech z nich klienci mają do dyspozycji strefy samoobsługowe.

W wybranych placówkach Poczta Polska otwiera także tzw. Pocztowe Strefy Finansowe, czyli profesjonalne stanowiska przeznaczone do sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych. Są obsługiwane przez dedykowanych doradców klienta.

Nowe placówki pocztowe funkcjonują także w Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Poznaniu, Bytomiu, Białymstoku, Inowrocławiu, Opolu, Nowym Sączu, Katowicach oraz w mniejszych miejscowościach takich jak Węgrów, Pruszków, Kędzierzyn Koźle, Tarnowskie Góry i Tyczyn.

Do końca roku planowane jest uruchomienie kolejnych placówek nowego typu na terenie całego kraju.

Załączniki

Placówka Pocztowa_Kielce.jpg

jpg 385,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.