Olsztyn, nowa placówka PP-1 Olsztyn, nowa placówka PP-1

Poczta Polska otworzyła 29. placówkę w Olsztynie

Mieszkańcy Olsztyna mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej na osiedlu Zatorze. Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych.

Pomimo stanu epidemii Poczta Polska realizuje zobowiązania wobec klientów w zakresie dostępności do usług pocztowych. Nowa Filia Urzędu Pocztowego Olsztyn 3 została uruchomiona przy ul. Borowa 4 lok. 3. To już 29. placówka pocztowa na terenie miasta.

Jednym z priorytetów Poczty jest dbanie o dostępność do naszych placówek, tak aby klienci mieli blisko na swoją pocztę. Nowe placówki otwieramy tam, gdzie jest zapotrzebowanie na nasze usługi i uzasadnienie ekonomiczne. Nowa placówka na osiedlu Zatorze, o odpowiedniej powierzchni oraz przestrzeni do obsługi klientów, z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym – mówi Sławomir Gałkowski, dyrektor Regionu Sieci w Olsztynie.

Placówka, dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych, została zaprojektowana w nowoczesnej i przyjaznej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci będą mieli do dyspozycji dwa wygodne okienka, w którym będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. 

Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godz. 13.00 - 20.00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.

W Olsztynie funkcjonuje 29 placówek pocztowych w tym 2 agencje pocztowe, zaś na terenie całego Regionu Sieci: 80 urzędów pocztowych, 107 filii oraz 134 agencje pocztowe. 

Zgodnie ze Strategią Poczty Polskiej na lata 2021–2023 nowe placówki pocztowe są uruchamiane w miejscach, które zapewniają ich rentowność, a dotychczasowe będą przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych.  W całym kraju Poczta Polska posiada ponad 7,6 tys. placówek. To największa sieć świadcząca usługi w kraju, także w trakcie epidemii.   

Załączniki

Olsztyn, nowa placówka PP-1

Olsztyn, nowa placówka PP-1

jpg 675,6 kB Pobierz
Olsztyn, nowa placówka PP-2

Olsztyn, nowa placówka PP-2

jpg 3,2 MB Pobierz
Olsztyn, nowa placówka PP-3

Olsztyn, nowa placówka PP-3

jpg 2,9 MB Pobierz
Olsztyn, nowa placówka PP-4

Olsztyn, nowa placówka PP-4

jpg 1,3 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.