warszawa placówka  warszawa placówka

Poczta Polska otwiera nowe placówki w stolicy

Do końca tego roku Poczta Polska otworzy w Warszawie 19 nowych placówek. Powstaną one na Żoliborzu, Mokotowie, Wilanowie, Pradze Południe, Białołęce oraz Ursusie. Cel? Łatwiejszy dostęp oraz zwiększenie komfortu korzystania z usług Spółki.

Chcemy, aby każdy klient miał placówkę blisko swojego domu. Uruchomienie nowych punktów pozwoli zmniejszyć liczbę mieszkańców stolicy przypadających na jedną placówkę oraz poprawić organizację ich obsługi – mówi Anetta Przybył-Bryńska, dyrektor Biura Rewitalizacji Sieci Placówek.

W styczniu br. w Warszawie otwarto dwie placówki. Nowe punkty powstały na Bemowie – przy ul. Powstańców Śląskich 126 oraz Hlonda 2/4.

Rewitalizacja sieci sprzedaży to jeden ze strategicznych projektów Poczty Polskiej na lata 2013-2017. W jego ramach odnawiane są funkcjonujące już placówki a tam, gdzie to potrzebne, uruchamiane są nowe punkty. Łącznie, na terenie całej Polski, do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu.

Nowy model placówki jest materialnym dowodem szeregu przełomowych zmian, jakie dokonują się w Poczcie Polskiej. Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera to cele, jakie stawia sobie Spółka zmieniając placówki pocztowe. Oddziały mają nowoczesny wystrój, nową wizualizację oraz wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci mogą w nich otworzyć konto, kupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.

Załączniki

 warszawa placówka .JPG

warszawa placówka .JPG

JPG 106,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.