BIURO PRASOWE - NOWY WYMIAR - LAYOUT (4) BIURO PRASOWE - NOWY WYMIAR - LAYOUT (4)

Poczta Polska oferuje produkty rekomendowane przez znanych sportowców

Poczta Polska promuje zdrowy styl życia i aktywność sportową zarówno amatorską, jak i profesjonalną. W sklepie internetowym oraz wybranych placówkach pocztowych można kupić produkty rekomendowane przez znanych sportowców – stworzone lub polecane przez nich. Wśród nich są m.in. suplementy diety opracowane przez lekkoatletę Marcina Lewandowskiego oraz naturalne kosmetyki, których ambasadorką jest Maja Włoszczowska. Część dochodu ze sprzedaży kosmetyków wspiera rozbudowę ścieżek rowerowych.

W sklepie internetowym oraz wybranych placówkach pocztowych dostępne są suplementy diety dla osób poszukujących witamin i minerałów, a także składników niezbędnych dla optymalnej wydajności i regeneracji organizmu. Wśród nich są produkty, które warto zażywać przed treningiem, w jego trakcie lub po nim, aby zregenerować organizm, zbudować masę mięśniową, zredukować masę ciała albo poprawić ogólny stan zdrowia. Są to m.in. suplementy marki Omni Running, stworzone przez utytułowanego biegacza - olimpijczyka i wielokrotnego medalistę - Marcina Lewandowskiego.

Podobnie z produktami rekomendowanymi przez Maję Włoszczowską, utytułowaną kolarkę górską, medalistkę mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich. Jest ona ambasadorką marki Green Velo, której celem jest zachęcenie do ruchu i codziennej aktywności. 1% ze sprzedaży produktów wspiera rozbudowę ścieżek rowerowych. Za pośrednictwem Poczty Polskiej można kupić mydła, żele, balsamy i kremy tej marki, wszystkie z naturalnych składników i o ciekawych zapachach: dębowego mchu i bergamotki, jaśminu i cydru, róży i drzewa sandałowego oraz pieprzu i paczuli.

Poczta Polska w sklepie internetowym sprzedaje także inne produkty, z których chętnie korzystają osoby aktywne fizycznie: sprzęt do ćwiczeń, akcesoria rowerowe, torby, plecaki, nerki, a także akumulatorki, power banki, kubki termiczne, metalowe butelki oraz gadżety dla pasjonatów różnych dyscyplin sportowych, a nawet produkty chemiczne do czyszczenia odzieży sportowej.

W placówkach pocztowych dostępnych jest wiele poradników na temat zdrowego odżywiania. Wśród nich są książki z informacjami i radami dla osób, które regularnie lub okazjonalnie uprawiają sport. Poczta Polska sprzedaje także tytuły prasowe, po które chętnie sięgają osoby zainteresowane sportem albo kibicujące sportowcom, np. „Piłka Nożna”, „Przegląd Sportowy”, „Skarb Kibica”, „Świat żużla”, „Konie i rumaki”, „Brydż”, „Szachista Magazyn” oraz tytuły dla miłośników aut i motocykli.

Odsetek Polaków w wieku 15-69 lat, spełniających kryteria Światowej Organizacji Zdrowia z uwzględnieniem dwóch rodzajów aktywności fizycznej – tej w czasie wolnym oraz aktywności związanej z przemieszczaniem się (pieszo oraz rowerem) - wynosi 89% w 2024 roku i jest wyższy niż w pomiarze z 2023 roku („Poziom aktywności fizycznej Polaków”, Raport z badania ilościowego dla Ministerstwa Sportu i Turystyki). Najbardziej popularne dyscypliny sportu wśród Polaków to jazda na rowerze i bieganie (wg. badania konsumenckiego Sports & Travel Report 2024, Klarna).

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.