Poczta Polska ochroni Stadion Narodowy w Warszawie
Poczta Polska Ochrona, wyspecjalizowana komórka PP, wygrała przetarg na ochronę Stadionu Narodowego w Warszawie. Zwycięska oferta została złożona wspólnie z firmą Naftor, działającą w obszarze bezpieczeństwa fizycznego i technicznego obiektów. Umowa obowiązuje od 1 stycznia do 31 grudnia br.
Od 1 stycznia br. do końca tego roku Poczta Polska Ochrona, wraz z uznanym w branży partnerem, spółką Naftor, zapewnią bezpieczeństwo Stadionowi Narodowemu w Warszawie. Powierzenie tej misji wyspecjalizowanej pocztowej jednostce to efekt przedstawienia najatrakcyjniejszej oferty w przetargu, ogłoszonym przez operatora największego polskiego obiektu sportowego. Do zadań Poczty Polskiej Ochrony w bieżącym roku należeć będzie m.in.: prowadzenie specjalistycznego wideonadzoru, umożliwiającego śledzenie zdarzenia przez wiele kamer jednocześnie, monitoring systemów przeciwpożarowych czy obsługa biura przepustek oraz recepcji głównej Stadionu Narodowego.
Poczta Polska Ochrona jest jednym z czołowych podmiotów w kraju w zakresie logistyki gotówki. Zgodnie z przyjętą wizją działania, ta wyspecjalizowana jednostka pocztowa koncentruje się także na rozwijaniu oferty w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. Usługi, jakie oferuje Poczta Polska Ochrona, skierowane są zarówno do dużych, jak i mniejszych podmiotów gospodarczych, wymagających specjalistycznych uprawnień i wyspecjalizowanej kadry.
− Doświadczenie, umiejętności organizacyjne, baza logistyczna oraz kwalifikowani pracownicy pozwalają dostosować ofertę do wymagań największych Klientów każdej branży gospodarki i usługowej oraz do potrzeb urzędów administracji państwowej i samorządowej, jednostek budżetowych czy obiektów wojskowych – zaznacza Wiesław Włodek, wiceprezes Poczty Polskiej.
W skład Poczty Polskiej Ochrony wchodzi ponad 2000 kwalifikowanych pracowników. Prowadzą oni ciągły monitoring ponad 4,6 tysiąca obiektów pocztowych na terenie całego kraju oraz ponad tysiąc obiektów komercyjnych. Pod ich stałą obserwacją znajduje się także 200 obiektów pocztowych. W celu zapewniania najwyższych standardów, Poczta Polska Ochrona stawia na nowoczesne rozwiązania. Przekłada się to nie tylko na satysfakcję Klientów ze świadczonych usług, lecz także na konkretne wskaźniki jakości świadczonych usług.
- W ubiegłym roku Poczta Polska Ochrona uzyskała dwa prestiżowe certyfikaty – ISO 9001–2015 i AQAP 2110–2016. Dowodzą one spełnienia najwyższych standardów jakościowych, jakich oczekują Klienci Spółki w obszarze zadań realizowanych przez PPO – zaznacza Robert Dołęga dyrektor Centrum PPO.
W związku ze stale zwiększającą się liczbą Klientów, Poczta Polska Ochrona prowadzi nabór na stanowiska związane z zapewnieniem bezpieczeństwa osobom i mieniu. Zachęcamy do zapoznania się z ofertami pracy na stronie Poczty Polskiej.