Poczta Polska: obsługa klientów w okresie wielkanocnym. Emerytury dostarczane przed przerwą świąteczną, już od 1 kwietnia
W okresie wielkanocnym system pracy placówek pocztowych ulega zmianie (szczegółowe informacje w dalszej części komunikatu). Placówki pocztowe wznowią pracę od 6 kwietnia br., pozostając do dyspozycji klientów w zakresie oferowanych usług. Przekazy świadczeń emerytalnych, z terminem wypłaty do dnia 5 każdego miesiąca, będą dystrybuowane jeszcze przed świętami, począwszy od 1 kwietnia.
W okresie wielkanocnym urzędy pocztowe będą dostępne dla klientów według poniższego terminarza:
Wielka Sobota 03.04.2021r.:
Placówki PP (czynne w soboty) obsługują klientów maksymalnie do godz. 13:00;
Placówki PP (całodobowe) - będą czynne do godz. 15:00.
Niedziela Wielkanocna 04.04.2021r.:
Placówki PP będą nieczynne (informacja dotyczy również placówek całodobowych).
Poniedziałek Wielkanocny 05.04.2021r.:
Placówki PP będą nieczynne (informacja dotyczy również placówek całodobowych).
Placówki pocztowe, zlokalizowane w obiektach funkcjonujących w innym czasie pracy (np. ministerstwa, sądy, urzędy skarbowe, urzędy gminy, centra/galerie handlowe) przystosują godziny pracy do czasu funkcjonowania podmiotów, w których są zlokalizowane.
Informacje o czasie pracy zostaną umieszczone w witrynach poszczególnych placówek pocztowych - w widocznym dla klientów miejscu. Aktualne informacje o godzinach otwarcia placówek pocztowych są dostępne pod adresem: placowki.poczta-polska.pl
Przekazy świadczeń emerytalnych, z terminem wypłat do dnia 5 każdego miesiąca, rozpoczną się od 1 kwietnia 2021. W celu zapewnienia optymalnego poziomu obsługi w trudnym czasie pandemii i jednocześnie zapewnienia komfortu osobom pobierającym świadczenia, Poczta Polska dołoży wszelkich starań, aby zrealizować wypłaty jeszcze przed przerwą świąteczną.
Placówki Poczty Polskiej wznowią pracę 06.04.2021 r. - zgodnie ze standardowym czasem działania dla dnia roboczego.
Spółka, pełniąc funkcję narodowego operatora pocztowego, świadczy usługi nieprzerwanie – od 463 lat. Obecnie, w trudnych czasach pandemii, sytuacja ta nie ulega zmianie. Placówki Poczty Polskiej pozostaną do dyspozycji klientów w pełnym zakresie (usługi pocztowe, ubezpieczeniowe, bankowe) i w standardowych godzinach pracy. Zmiany związane z funkcjonowaniem UP mogą nastąpić wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak np. konieczność przeprowadzenia dezynfekcji w konkretnej placówce. Poczta przestrzega ograniczeń epidemicznych, zamieszczając w witrynach placówek informacje dotyczące maksymalnej liczby klientów którzy mogą przebywać wewnątrz danego urzędu.
W całym kraju Poczta Polska posiada ponad 7,6 tys. placówek. To największa sieć świadcząca usługi w kraju, także w trakcie pandemii.