Grafika na biuro prasowe (53) Grafika na biuro prasowe (53)

Poczta Polska: obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym

W okresie świąteczno-noworocznym system pracy placówek pocztowych ulega zmianie. W dni świąteczne 25 i 26 grudnia oraz w Nowy Rok poczty będą nieczynne, ale już od 27 grudnia będą obsługiwały klientów w standardowych godzinach.

Placówki pocztowe, które są czynne na stałe w soboty w dniu 23 grudnia będą obsługiwały klientów w standardowych godzinach. W dniu 24 grudnia (niedziela) pracują tylko placówki czynne zwykle w niedziele niehandlowe (w tym placówki całodobowe) maksymalnie do godz. 12:00.

25 i 26 grudnia (poniedziałek, wtorek) wszystkie placówki pozostają nieczynne. W dniu 27 grudnia (środa) placówki pocztowe wznawiają pracę zgodnie ze standardowym czasem pracy.

W dniu 30 grudnia placówki pocztowe, czynne zwyczajowo w soboty, będą funkcjonowały w standardowym czasie. 31 grudnia pracują tylko placówki całodobowe oraz placówki czynne zwykle w niedziele niehandlowe maksymalnie do godz. 14:00. W Nowy Rok wszystkie placówki pozostają nieczynne. W dniu 2 stycznia placówki pocztowe wznawiają pracę zgodnie ze standardowym czasem pracy.

W dniu 6 stycznia (sobota) w Święto Trzech Króli wszystkie placówki pozostają nieczynne. 7 stycznia (niedziela niehandlowa) wznawiają pracę placówki zwyczajowo czynne w te dni oraz placówki całodobowe.

Placówki ulokowane w obiektach, od których są zależne (np. w ministerstwach, sądach, urzędach skarbowych, urzędach gmin, centrach lub galeriach handlowych), mogą funkcjonować w innych godzinach, niż te wyszczególnione powyżej.  

Szczegółowe informacje o pracy poszczególnych placówek pocztowych w okresie świąteczno-noworocznym dostępne są pod adresem: placowki.poczta-polska.pl oraz bezpośrednio w placówkach pocztowych. Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed udaniem się na pocztę. 

Załączniki

PP 1

PP 1

png 729,4 kB Pobierz
PP 1

PP 1

jpg 2,6 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.