PP 1 PP 1

Poczta Polska: obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym

Placówki pocztowe będą dostępne dla klientów w Wigilię i w Sylwestra, zmieni się tylko czas ich funkcjonowania. W dni świąteczne 25 i 26 grudnia oraz w Nowy Rok poczty będą nieczynne, ale już od 27 grudnia będą obsługiwały klientów w standardowych godzinach.

Placówki pocztowe, które są czynne na stałe w soboty w dniu 24 grudnia 2022 r. będą obsługiwały klientów najdłużej do godziny 12:00. Placówki otwarte zazwyczaj całodobowo i czynne najdłużej na obszarze danego województwa będą dostępne maksymalnie do godz. 14:00. 

W dniu 31 grudnia 2022 r. placówki czynne będą najdłużej do godziny 13:00, zaś całodobowe do godz. 16:00. 

Placówki ulokowane w obiektach, od których są zależne (np. w ministerstwach, sądach, urzędach skarbowych, urzędach gmin, centrach lub galeriach handlowych), mogą funkcjonować w innych godzinach, niż te wyszczególnione powyżej.  

Szczegółowe informacje o pracy poszczególnych placówek pocztowych w okresie świąteczno-noworocznym dostępne są pod adresem: placowki.poczta-polska.pl oraz bezpośrednio w placówkach pocztowych. Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed udaniem się na pocztę. 

Załączniki

PP 1

PP 1

jpg 128,0 kB Pobierz
PP 1

PP 1

png 729,4 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.