Poczta Polska: nowy blog, Twitter, filatelistyka na Facebooku
Poczta Polska stawia na obecność w mediach społecznościowych. Do profilu korporacyjnego firmy na Facebooku, dołączył fanpage filatelistyczny. Poczta działa także Twitterze i zaprezentowała nową formułę swojego bloga.
Budowanie relalcji z klietem, to nie tylko przekazywanie mu rzetelnej informacji o usługach i produktach, ale przede wszystkim rozmowa z nim. Temu sprzyja obecność firmy w internecie i aktywność w mediach społecznościowych. – Obecność w mediach społecznościowych i bezpośredni dialog z klientami są uzupełnieniem zmian jakie dokonują się w Spółce – podkreśla Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations Poczty Polskiej.
Zmiany na blogu, start na Twitterze i aktywność na Fejsie
Blog Poczty Polskiej w nowej formule jest dostępny pod adresem http://blog.poczta-polska.pl. To miejsce, gdzie eksperci z różnych dziedzin pocztowych informują o możliwościach usług oferowanych przez firmę, radzą, jak bezpiecznie korzystać z usług on-line za pośrednictwem Poczty i piszą o tym, co daje internautom e-commerce. Atutem bloga jest także jego nowa grafika - bardziej intuicyjna i przyjazna dla odbiorcy.
Poczta Polska jest również dostępna na Twitterze. Profil PP ma stać się pożytecznym narzędziem dla biznesu. Pod adresem https://twitter.com/PocztaPolska będzie można znaleźć informacje dotyczące inwestycji Poczty Polskiej i dane dotyczące nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Poczta Polska jest także obecna na Facebooku (https://www.facebook.com/pocztapolska), gdzie profil korporacyjny „zalajkowało” prawie 22 tys. internautów. Ponad 1500 osób polubiło także uruchomiony niedawno filatelistyczny profil Spółki (https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby). W tym miejscu pasjonaci zbierania znaczków i postcrossingu zapoznają się z najnowszą ofertą filatelistyczną e-sklepu Poczty Polskiej, wymienią opinie o swoich zbiorach i poznają fachową terminologię filatelistyczną.
Nowa Poczt@ i e-usługi
Z badania zrealizowanego we wrześniu 2013 roku na zlecenie Poczty Polskiej wynika, że dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lat chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Poczta Polska rozwija elektroniczne formy kontaktu z klientami takie jak elektroniczne awizo, możliwość zdalnego odprawienia paczki czy jej śledzenia za pomocą Internetu. Już dziś klienci firmy mogą ze smartfona wysłać własne zdjęcie jako kartkę, którą Poczta doręczy w tradycyjny sposób.