Fan Page Filatelistyka Fan Page Filatelistyka

Poczta Polska: nowy blog, Twitter, filatelistyka na Facebooku

Poczta Polska stawia na obecność w mediach społecznościowych. Do profilu korporacyjnego firmy na Facebooku, dołączył fanpage filatelistyczny. Poczta działa także Twitterze i zaprezentowała nową formułę swojego bloga.

Budowanie relalcji z klietem, to nie tylko przekazywanie mu rzetelnej informacji o usługach i produktach, ale przede wszystkim rozmowa z nim. Temu sprzyja obecność firmy w internecie i aktywność w mediach społecznościowych. – Obecność w mediach społecznościowych i bezpośredni dialog z klientami są uzupełnieniem zmian jakie dokonują się w Spółce – podkreśla Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations Poczty Polskiej.

Zmiany na blogu, start na Twitterze i aktywność na Fejsie

Blog Poczty Polskiej w nowej formule jest dostępny pod adresem http://blog.poczta-polska.pl. To miejsce, gdzie eksperci z różnych dziedzin pocztowych informują o możliwościach usług oferowanych przez firmę, radzą, jak bezpiecznie korzystać z usług on-line za pośrednictwem Poczty i piszą o tym, co daje internautom e-commerce. Atutem bloga jest także jego nowa grafika - bardziej intuicyjna i przyjazna dla odbiorcy.

Poczta Polska jest również dostępna na Twitterze. Profil PP ma stać się pożytecznym narzędziem dla biznesu. Pod adresem https://twitter.com/PocztaPolska będzie można znaleźć informacje dotyczące inwestycji Poczty Polskiej i dane dotyczące nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Poczta Polska jest także obecna na Facebooku (https://www.facebook.com/pocztapolska), gdzie profil korporacyjny „zalajkowało” prawie 22 tys. internautów. Ponad 1500 osób polubiło także uruchomiony niedawno filatelistyczny profil Spółki (https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby). W tym miejscu pasjonaci zbierania znaczków i postcrossingu zapoznają się z najnowszą ofertą filatelistyczną e-sklepu Poczty Polskiej, wymienią opinie o swoich zbiorach i poznają fachową terminologię filatelistyczną.

Nowa Poczt@ i e-usługi

Z badania zrealizowanego we wrześniu 2013 roku na zlecenie Poczty Polskiej wynika, że dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lat chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Poczta Polska rozwija elektroniczne formy kontaktu z klientami takie jak elektroniczne awizo, możliwość zdalnego odprawienia paczki czy jej śledzenia za pomocą Internetu. Już dziś klienci firmy mogą ze smartfona wysłać własne zdjęcie jako kartkę, którą Poczta doręczy w tradycyjny sposób.

Załączniki

Fan Page Filatelistyka.jpg

jpg 208,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.