UP-Jabłonka 1 UP-Jabłonka 1

Poczta Polska: nowa lokalizacja placówki w Jabłonce

Mieszkańcy Jabłonki (woj. małopolskie) mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej. Urząd Pocztowy w Jabłonce został przeniesiony do nowoczesnego pawilonu handlowego, znajdującego się przy głównej miejskiej arterii. Klientów Poczty zapraszamy do naszej nowej placówki, zlokalizowanej pod adresem ul. Sobieskiego 30.

Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie Klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełnego wachlarza usług: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych.

Placówka została przeniesiona do nowoczesnego budynku Pawilonu Handlowego, który jest usytuowany przy głównym szlaku komunikacyjnym w kierunku przejścia granicznego Chyżne, przy drodze krajowej nr 7, w okolicach centrum Gminy Jabłonka.  

Nowa placówka w Jabłonce została zaprojektowana w nowoczesnej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w sieci Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa wygodne okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. 

–  Placówki muszą być tworzone lub alokowane do miejsc, które zapewniają ich rentowność oraz przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych. Spełniając oczekiwania naszych klientów rozwijamy również naszą ofertę handlową i dbamy o jej atrakcyjną ekspozycję –  podkreśla Andrzej Bodziony wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. 

Placówka została przeniesiona do nowego lokalu o większym metrażu, wyposażonym m.in. w klimatyzację, co znacznie poprawi komfort obsługi klientów oraz warunki pracy pocztowców. Nowy lokal Urzędu Pocztowego w Jabłonce jest również dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych – znajduje się na parterze budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz obniżonym stanowiskiem obsługi.

Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w nowej lokalizacji. Poprzednia lokalizacja nie zapewniała należytego stanu technicznego i estetycznego. Cieszę się zatem, że nasi klienci będą korzystać z komfortowej sali obsługi w placówce w nowej i przyjaznej aranżacji oraz wydłużonych godzin obsługi – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Krakowie.

Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 – 17:00, a w piątki w godz. 8:00–20:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Klienci będą mogli skorzystać także z atrakcyjnej oferty Banku Pocztowego – założyć bezpłatne konto, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. Dostępna w placówce Samoobsługowa Strefa Handlu umożliwi szeroki wybór zróżnicowanego asortymentu, takiego jak kartki, karnety, koperty, opakowania, prasa, książki, artykuły biurowe, upominków czy słodycze. 

Na obszarze funkcjonowania Regionu Sieci w Krakowie, obejmującego obszar województwa małopolskiego funkcjonuje ponad 500 placówek pocztowych, w tym ponad 150 agencji pocztowych. 

Załączniki

UP-Jabłonka 1

UP-Jabłonka 1

jpg 177,0 kB Pobierz
UP Jabłonka 2

UP Jabłonka 2

jpg 154,8 kB Pobierz
UP Jabłonka 3

UP Jabłonka 3

jpg 161,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.