eZwroty-1.jpg eZwroty-1.jpg

Poczta Polska: nietrafione prezenty od Św. Mikołaja można zwrócić za darmo

Prezenty pod choinką to kluczowy element udanych Świąt. W tym wyjątkowym czasie czekamy nie tylko na pierwszą gwiazdkę i smakowite potrawy, ale również na niewiadomą, którą skrywa opakowanie pod bożonarodzeniowym drzewkiem. Nie zawsze jednak Święty Mikołaj przyniesie to, co sobie wymarzyliśmy. Jeśli dostaliśmy nietrafiony prezent możemy skorzystać z możliwości eZwrotu.

Polacy coraz więcej kupują w internecie i coraz częściej korzystają z możliwości zwrócenia zakupów do e-sklepów. Możliwość łatwego odesłania towaru do sklepu internetowego staje się już standardem zakupowym.

W ramach programu Allegro SMART! możliwy jest bezpłatny zwrot zakupionego artykułu, na który klient ma 14 dni, licząc od momentu odebrania przesyłki. Przed odesłaniem towaru należy każdorazowo upewnić się czy sprzedający na Allegro.pl przewiduje taką czynność i w jakim terminie należy jej dokonać. Formularz zwrotów znajduje się w zakładce „kupione” na koncie klienta. Wystarczy go wypełnić, wybrać sposób dokonania zwrotu i udać się z wydrukowaną etykietą i paczką do jednej z ponad 4700 placówek pocztowych (nie dotyczy agencji pocztowych).

W ramach zwrotu towarów kupionych poza platformą Allegro.pl, Poczta Polska oferuje trzy rozwiązania, które e-sklep może zaproponować swoim klientom:

  1. Zawsze bezpłatny zwrot – po wypełnieniu formularza kupujący otrzymuje gotowy list przewozowy na skrzynkę e-mailową.
  2. Bezpłatny zwrot – na podstawie zgłoszenia od kupującego, sklep każdorazowo podejmuje decyzję o udzieleniu zgody na bezpłatny zwrot.
  3. Zwrot odbywa się na koszt kupującego.

Warunki zwrotów zależne są od zapisów umowy sprzedawcy z Pocztą Polską. Do dyspozycji klienta chcącego odesłać towar przygotowany jest interaktywny formularz eZwrotów.

Informacje dotyczące e-zwrotów dostępne są na stronie http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/zwroty/.

Informacje dotyczące e-zwrotów dla sprzedawców znajdują się na stronie http://www.poczta-polska.pl/biznes/towary/zwroty/.

 

Załączniki

eZwroty-1.jpg

eZwroty-1.jpg

jpg 206,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.