Poczta Polska   Odbiór w Punkcie  (16) Poczta Polska   Odbiór w Punkcie  (16)

Poczta Polska nawiązała współpracę z Eurocash i powiększyła swoją sieć punktów odbioru do 14 tysięcy

Poczta Polska nawiązała współpracę z Eurocash S.A. Klienci zyskali dzięki temu możliwość odbiorów swoich zamówień online w sieci kolejnych 450 sklepów ABC, Lewiatan i Delikatesy Centrum. Dzięki temu Poczta Polska powiększyła sieć punktów odbioru do 14 tysięcy.

Współpraca z grupą Eurocash S.A. pozwoli na rozpowszechnienie formy odbierania przesyłek w sieci Odbiór w Punkcie szczególnie w mniejszych miejscowościach, gdzie wzrasta popularność tej formy dostaw.

- Rozwój sieci punktów odbioru przesyłek realizuje strategię Poczty Polskiej na rynku przesyłek kurierskich. Zwiększenie zasięgu punktów odbioru wskutek pozyskiwania kolejnych partnerów to wymierny efekt naszych działań. Dzięki porozumieniu z kolejnym partnerem biznesowym, jakim jest Eurocash, Poczta Polska daje klientom zamieszkującym szczególnie mniejsze miejscowości, możliwość dogodnego odbioru paczek z zakupami online. Do końca czerwca tego roku liczba punktów przekroczy 15 tysięcy - mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Rozwój współpracy z kluczowymi partnerami sektora eCommerce to jedno z kluczowych działań podejmowanych przez Pocztę Polską w działalności biznesowej, której celem jest wzrost udziału Spółki w rynku kurierskim. Zgodnie ze Strategią Spółki na lata 2021-2023 Poczta Polska stawia na rozwój sieci punktów odbioru. Ich liczba wzrośnie do 2022 roku do 20 000 punktów. Jeszcze w tym roku operator uruchomi 500 automatów do odbioru i nadawania przesyłek, a w przyszłym roku klienci będą mogli korzystać już z 2 000 takich urządzeń. 

Mapa dostępnych punktów odbioru znajduje się na odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl

Załączniki

Poczta Polska Odbiór w Punkcie

Poczta Polska Odbiór w Punkcie

jpg 8,5 MB Pobierz
Poczta Polska Odbiór w Punkcie 2

Poczta Polska Odbiór w Punkcie 2

png 966,8 kB Pobierz
Poczta Polska Odbiór w Punkcie 3

Poczta Polska Odbiór w Punkcie 3

jpg 211,8 kB Pobierz
Poczta Polska Odbiór w Punkcie 4

Poczta Polska Odbiór w Punkcie 4

jpg 223,1 kB Pobierz
PP 1

PP 1

jpg 136,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.