Poczta Polska: nawet 75 procent zniżki na przesyłki paczkowe
Poczta Polska otworzyła strefę paczek z atrakcyjnymi rabatami. Na stronie www.paczkakorzysci.pl można uzyskać nawet 75 procent zniżki na usługi dostarczania przesyłek. Kampania potrwa do końca grudnia 2013 roku i jest skierowana przede wszystkim do branży e – commerce.
Świąteczna Paczka Korzyści, bo tak się nazywa kampania Poczty Polskiej, składa się z czterech elementów: rabatu do 75% na usługi dostarczania przesyłek, gwarancji terminu dostarczenia przesyłek (Kurier POCZTEX do 24 h, Przesyłka Biznesowa do 48 h), do 200 bezpłatnych pudełek ze świątecznym nadrukiem i możliwość nadawania i śledzenia przesyłek on-line. Firmy otrzymują do wyboru jeden z czterech pakietów promocyjnych: Pakiety PACZKA 15, 50 i 200 lub Pakiet POCZTEX 20. Cyfry w nazwach Pakietów oznaczają liczbę nadań z rabatem i jednocześnie liczbę bezpłatnych pudełek, które otrzymuje zamawiający.
─ Razem z abonamentem na wysyłkę paczek klienci otrzymują od razu opakowania. E – przedsiębiorcy szukają nowych ofert logistycznych dopasowanych ceną i wolumenem do ich biznesów. Naszą ofertę łatwo dopasować do obrotów e-sklepu ─ mówi Sławomir Żurawski dyrektor biura KEP (kurier, ekspres, paczka) w Poczcie Polskiej.
Świąteczna Paczka Korzyści Poczty Polskiej została przedstawiona na odrębnej stronie z własną domeną - www.paczkakorzysci.pl .Nowa strona podkreśla najważniejsze walory wariantów oferty, umożliwia szybkie ich porównanie i dopasowanie do potrzeb klientów. Na stronie klienci mogą wybrać rodzaj i liczbę opakowań w dowolnej konfiguracji. Poczta zobowiązuje się przesłać w ciągu dwóch dni umowę dla zainteresowanej firmy. Po jej podpisaniu i wpłaceniu kwoty wartości pakietu produkt jest aktywowany. Do klienta Poczta wyśle opakowania ze świątecznym nadrukiem odpowiadające wybranemu pakietowi.
Przesyłki nadawane w ramach pakietów można także odprawiać w Internecie dzięki aplikacji Elektroniczny Nadawca. To platforma online, która pozwala załatwić wszystkie formalności związane z wysyłką z domu lub pracy. Jedyne, co musi zrobić nadawca, to przywieźć paczkę na pocztę.
Poczta Polska jest najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-commerce. Jak wynika z "Raportu e-Commerce 2013” przygotowanego przez Internet Standard w 2012 r. z usług spółki skorzystało aż 57,8 proc. firm z tego segmentu.
Perspektywy dla rynku paczkowo-kurierskiego są obiecujące. Szacuje się, że rynek KEP w 2013 r. osiągnie wartość ponad 5 mld złotych. Duży w tym udział ma segment e-commerce, który rocznie rośnie o ok. 25 proc.