PP 1 PP 1

Poczta Polska: nasi klienci mogą nadawać przesyłki przez platformę Elektronicznego Nadawcy

Klienci Poczty Polskiej mogą nadawać przesyłki przez platformę Elektronicznego Nadawcy, która zapewnia bezpieczną obsługę. Konsultanci na infolinii oraz opiekunowie klientów służą pomocą i wskazówkami jak sprawnie obsłużyć przesyłki.

W nocy z wtorku na środę w Strasburgu spłonęła serwerownia jednej z dużych firm. Spowodowało to problemy m.in. także dla polskich sprzedawców, oferujących swoje produkty w sieci Internet. Najbardziej uciążliwa dla polskich internautów może być awaria serwisu BaseLinker, gdyż pożar spowodował utrudnienia z dostępnością panelu lub API tej aplikacji https://status.baselinker.com/ Z jej usług korzystało bardzo wiele serwisów firm działających w Polsce.

Awaria narzędzia, które wykorzystywane jest przez wielu sprzedawców oraz serwisy e-commerce do obsługi zamówień internetowych pokazała jak ważne jest dla rozwoju handlu internetowego zapewnienie bezpiecznych rozwiązań informatycznych ułatwiających obsługę nadawanych paczek.

Poczta Polska informuje, że bez względu na awarię zewnętrznych systemów, e-sklepy mogą  nadać  przesyłki bezpośrednio korzystając z platformy https://e-nadawca.poczta-polska.pl i uniknąć opóźnień w realizacji złożonych przez klientów zamówień. Elektroniczny Nadawca to bezpieczny system, umożliwiający wysyłanie przesyłek przez sklepy internetowe. Dzięki temu rozwiązaniu obsługa wysyłki towarów dla klientów e-sklepów może być realizowana.

Korzystanie z narzędzia Poczty jest proste. W systemie Elektronicznego Nadawcy należy wybrać Ustawienia - > Lista kont Allegro dodać swoje konto. Następnie możliwe będzie przygotowanie przesyłek w Narzędzia -> Allegro (API) -> Pobieranie zamówień.

Po przygotowaniu, przesyłki staną się dostępne w dedykowanej zakładce Przesyłki, w której można wygenerować etykiety adresowe, książkę nadawczą, zestawienie ilościowe, zestawienie poczta firmowa, wysłać zbiór do placówki nadania.

Poczta Polska, stając się w tym roku Narodowym Operatorem Cyfrowym, stawia na rozwój informatycznych rozwiązań dla klientów. Niezwykle istotne jest także dla Spółki zapewnienie cyberbezpieczeństwa systemów oraz danych powierzanych przez klientów. Serwery obsługujące systemy informatyczne Poczty Polskiej zlokalizowane są w Polsce.

Załączniki

PP 1

PP 1

png 746,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.