Poczta Polska największym fundatorem praktyk w programie „Grasz o staż”

Poczta Polska po raz drugi wzięła udział w ogólnopolskim konkursie „Grasz o staż” organizowanym przez firmę doradczą PwC oraz dziennik „Gazeta Wyborcza”. W czasie wakacji praktyki w Spółce odbędzie 18 osób wyłonionych spośród 340 osób ubiegających się o staż.

Do tegorocznej edycji prestiżowego programu przystąpiły 83 najbardziej renomowane firmy, organizacje rządowe i pozarządowe. Największą liczbę praktykantów przyjęła Poczta Polska.

Zaangażowanie w projekt jest potwierdzeniem społecznej wrażliwości  i odpowiedzialności firmy, która dba o ułatwianie młodym ludziom startu w życie zawodowe. Świadczy to także o tym, że Poczta Polska jest postrzegana, jako nowoczesny pracodawca o ugruntowanej pozycji rynkowej.  

Wygrana w konkursie „Grasz o staż” to dla młodych ludzi szansa na zdobycie doświadczenia zawodowego. W konkursie umożliwiającym spotkania pracodawców z wyróżniającymi się na rynku studentami wzięło udział ponad 2,6 tys. osób. Po kilkuetapowej selekcji (m.in. zadania konkursowe, rozmowy kwalifikacyjne) 235 studentów i absolwentów otrzymało nagrody w postaci płatnych praktyk.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.