Poczta Polska nagrodzona w konkursie Human Capital Awards 2015

Poczta Polska jako Narodowy Operator Pocztowy zatrudnia blisko 80 tys. pracowników na umowach o pracę. Spółka inwestuje w swoich pracowników. Realizuje szereg projektów rozwojowych wspierających kluczowe obszary kompetencyjne pracowników – wszystkie te elementy złożyły się na decyzję Kapituły Konkursu o przyznaniu Poczcie Polskiej nagrody Human Capital Awards 2015.

Nagroda Human Capital Awards ma na celu wyróżnienie osób oraz firm, których aktywna działalność przyczynia się do podnoszenia jakości w obszarze zarządzania Kapitałem Ludzkim oraz rozwoju branży HR w Europie Środkowo-Wschodniej. Nagrody przyznawane przez Kapitułę Konkursu, w której zasiadają osoby cieszące się autorytetem i uznaniem w środowisku akademickim, eksperci mediów oraz liderzy firm wdrażających dobre praktyki z obszaru HR.

Projektem roku uznanym przez kapitułę konkursu Human Capital Awards 2015 w Poczcie Polskiej jest skuteczne przeprowadzenie działań restrukturyzacyjnych, które zwiększyły konkurencyjność i efektywność spółki. Wprowadzenie motywacyjnego systemu wynagrodzeń oraz stworzenie funkcji HR Business Partnerów, które wzmacniają proces transformacji Poczty Polskiej. Spółka inwestuje w swoich pracowników – realizuje szereg projektów rozwojowych wspierających kluczowe obszary kompetencyjne pracowników – aktywizację sprzedaży, obsługę klienta i jakość świadczenia usług oraz motywacyjnych.

Polski rynek pocztowy jest najbardziej liberalny w Europie. Poczta Polska zatrudnia na umowę o pracę blisko 80 tysięcy pracowników, to ewenement na rynku - powiedziała Halina Bąk z Rady Nadzorczej PP, odbierając w środę w imieniu Firmy nagrodę Human Capital Awards

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.