BIURO PRASOWE - NOWY WYMIAR - LAYOUT (81) BIURO PRASOWE - NOWY WYMIAR - LAYOUT (81)

Poczta Polska nagrodzona przez LOT Cargo

Podczas uroczystej gali z okazji 30‑lecia działalności LOT Cargo, która odbyła się 4 września w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, Poczta Polska została wyróżniona nagrodą „Top Postal Volume Partner – 1st Place”. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli branży TSL, e‑commerce oraz międzynarodowych partnerów przewoźnika, takich jak DSV, Kuehne & Nagel, DHL czy UPS.

Wyróżnienia przyznano kluczowym partnerom, którzy w istotny sposób przyczyniają się do sukcesów operacyjnych LOT Cargo. Poczta Polska została doceniona za skalę i jakość współpracy, obejmującej transport przesyłek listowych i paczkowych na rynki zagraniczne. Dzięki partnerstwu z LOT Cargo, Poczta może docierać z przesyłkami klientów do kilkudziesięciu krajów na całym świecie – sprawnie, terminowo i bezpiecznie.

Dziękujemy LOT Cargo za profesjonalizm i wieloletnią, owocną współpracę – powiedział Paweł Witkowski, dyrektor Biura Operacji Logistycznych Poczty Polskiej, odbierając nagrodę. – Dzięki niej Poczta Polska może realizować swoją misję i docierać z listami oraz przesyłkami niemal do każdego miejsca na świecie. To partnerstwo oparte na zaufaniu i wspólnym zaangażowaniu w niezawodność usług.

Dwie narodowe marki, jeden cel – globalna niezawodność

LOT Cargo, działające od 1995 roku w ramach Polskich Linii Lotniczych LOT, obsługuje klientów na całym świecie – zarówno z wykorzystaniem jednej z najmłodszych flot lotniczych w Europie, jak i sieci połączeń drogowych (RFS). Posiada oddziały w największych polskich miastach, a także biura zagraniczne w Nowym Jorku, Chicago i Pekinie. Dzięki siatce połączeń i współpracy z innymi przewoźnikami, LOT Cargo transportuje towary i przesyłki pocztowe do Europy, obu Ameryk, Azji i Australii – codziennie, niezawodnie, z zachowaniem najwyższych standardów.

Poczta Polska to największy operator logistyczny w kraju, który codziennie obsługuje ponad 15 milionów adresów. Zatrudnia ponad 50 tysięcy pracowników, posiada sieć 7,6 tys. placówek, 15 regionalnych i 17 lokalnych sortowni, a każdego dnia dostarcza 3,5 mln listów i setki tysięcy paczek – w tym przesyłek e-commerce o międzynarodowym zasięgu. Dzięki strategii transformacji i rozwoju segmentu KEP, Poczta wzmacnia swoją pozycję jako partner pierwszego wyboru w logistyce ostatniej mili i obsłudze klientów globalnych.

Silne partnerstwo łączy rynki i ludzi

Wyróżnienie dla Poczty Polskiej to również potwierdzenie, że dwie firmy o takiej skali działania – narodowy przewoźnik lotniczy i narodowy operator pocztowy – powinny ściśle współpracować. Łączy nas nie tylko historia i zaufanie, ale przede wszystkim wspólny cel: skutecznie i niezawodnie łączyć Polskę z resztą świata.

Załączniki

Nagrodę odebrał Paweł Witkowski, dyrektor Biura Operacji Logistycznych Poczty Polskiej

Nagrodę odebrał Paweł Witkowski, dyrektor Biura Operacji Logistycznych Poczty Polskiej

jpg 1,0 MB Pobierz
Nagrodę odebrał Paweł Witkowski, dyrektor Biura Operacji Logistycznych Poczty Polskiej

Nagrodę odebrał Paweł Witkowski, dyrektor Biura Operacji Logistycznych Poczty Polskiej

jpg 760,5 kB Pobierz
Poczta Polska została wyróżniona nagrodą „Top Postal Volume Partner – 1st Place”

Poczta Polska została wyróżniona nagrodą „Top Postal Volume Partner – 1st Place”

jpg 935,3 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.