Poczta Polska na Targach eHandlu i konferencji Ecommerce Trends

Poczta Polska wzięła udział w największym wydarzeniu dla branży e-commerce w Polsce - Targach eHandlu i konferencji Ecommerce Trends. Na Stadionie Narodowym, 23 i 24 września spotkali się właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych, twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy oraz przedstawiciele firm działających na rzecz rynku e-commerce. Poczta zaprezentowała w trakcie konferencji ofertę logistyczną dedykowaną dla sklepów internetowych.

Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich, którego klientami są m.innymi firmy związane z e-commerce.

- Poczta Polska z produktami, usługami i siecią placówek pocztowych jest efektywnym wyborem dla branży sprzedającej towary w internecie. Dzięki bardzo wysokiej terminowości jesteśmy w stanie być na czas w każdym zakątku kraju - powiedział Marek Cynowski, dyrektor E-commerce w Poczcie Polskiej prezentując rozwiązania produktowe i usługowe dla tej branży.

W tym roku po raz pierwszy konferencja Ecommerce Trends została połączona z Targami eHandlu. Poczta była partnerem targów i promowała pełne portfolio produktów dla firm handlujących w sieci. To między innymi przesyłka biznesowa, Multipaczka, kurierski Pocztex i usługi dodatkowe. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się aplikacja Elektroniczny Nadawca, która pozwala przygotować przesyłkę wraz z odpowiednimi etykietami w domu lub w firmie. W placówce pocztowej wystarczy ją przekazać pracownikowi, który tylko zeskanuje kod kreskowy oraz przyjmie odpowiednią opłatę.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.