Poczta Polska na Targach eHandlu i konferencji Ecommerce Trends
Poczta Polska wzięła udział w największym wydarzeniu dla branży e-commerce w Polsce - Targach eHandlu i konferencji Ecommerce Trends. Na Stadionie Narodowym, 23 i 24 września spotkali się właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych, twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy oraz przedstawiciele firm działających na rzecz rynku e-commerce. Poczta zaprezentowała w trakcie konferencji ofertę logistyczną dedykowaną dla sklepów internetowych.
Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich, którego klientami są m.innymi firmy związane z e-commerce.
- Poczta Polska z produktami, usługami i siecią placówek pocztowych jest efektywnym wyborem dla branży sprzedającej towary w internecie. Dzięki bardzo wysokiej terminowości jesteśmy w stanie być na czas w każdym zakątku kraju - powiedział Marek Cynowski, dyrektor E-commerce w Poczcie Polskiej prezentując rozwiązania produktowe i usługowe dla tej branży.
W tym roku po raz pierwszy konferencja Ecommerce Trends została połączona z Targami eHandlu. Poczta była partnerem targów i promowała pełne portfolio produktów dla firm handlujących w sieci. To między innymi przesyłka biznesowa, Multipaczka, kurierski Pocztex i usługi dodatkowe. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się aplikacja Elektroniczny Nadawca, która pozwala przygotować przesyłkę wraz z odpowiednimi etykietami w domu lub w firmie. W placówce pocztowej wystarczy ją przekazać pracownikowi, który tylko zeskanuje kod kreskowy oraz przyjmie odpowiednią opłatę.