poczta-cyfrowa.jpg poczta-cyfrowa.jpg

Poczta Polska na swoje 462. urodziny wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów online

Poczta Polska 18 października br. uruchomiła specjalną stronę internetową, dzięki której klienci zyskują łatwy i szybki dostęp do najchętniej wybieranych usług cyfrowych, które do tej pory były rozproszone w ramach całej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej. Dzięki nowej stronie klienci zapłacą mniej za oferowaną usługę lub produkt, albo zaoszczędzą czas, jaki musieliby poświęcić na przyjście do placówki.

W czasach pandemii, gdy jednym z warunków naszego bezpieczeństwa jest ograniczenie kontaktów z innymi osobami, Poczta Polska oferuje klientom możliwość skorzystania z wielu swoich usług bez konieczności odwiedzania placówek pocztowych i bez wychodzenia z domu. Klienci zyskują nie tylko czas, wygodę, ale także bezpieczeństwo. Ponadto, dzięki skorzystaniu z kanału cyfrowego, za niektóre usługi klienci zapłacą mniej bądź skorzystają z nich zupełnie za darmo. Strona jest efektem współpracy Poczty Polskiej ze Spółkami z Grupy Kapitałowej.

- Dokładnie 462 lata temu, 18 października, król Zygmunt II August założył Pocztę Polską. Od wieków Poczta zapewnia łączność obywatelom i instytucjom. Misja Poczty nie zmieniła się, ale zmieniła się technologia. Obecnie strategicznym kierunkiem naszego rozwoju jest informatyzacja usług i przekształcenie się w Narodowego Operatora Cyfrowego. Uruchomiona dziś strona internetowa to swoisty „cyfrowy portfel” usług Grupy Poczty Polskiej umożliwiający naszym klientom wygodny dostęp do cyfrowych usług pocztowych, finansowych i ubezpieczeniowych. Kolejnym etapem będzie udostępnienie nowoczesnej aplikacji mobilnej oraz nowa strona www dla wszystkich spółek z pocztowej grupy kapitałowej - mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Uruchomienie strony właśnie w niedzielę, tj. 18 października, związane jest z przypadającymi tego dnia urodzinami Poczty Polskiej. Z uwagi na trwający stan epidemii, odwołane zostały niemal wszystkie tradycyjnie organizowane uroczystości i aktywności. Poczta nie zapomina jednak o swojej tradycji. W ramach wspólnego upamiętnienia urodzin zaproponowała także - po raz pierwszy w swojej kilkusetletniej historii - wszystkim chętnym udział w trwającym od 10 do 18 października otwartym Wirtualnym Biegu, a także zainicjuje akcję sadzenia 462. drzew na 462. rocznicę istnienia narodowego operatora pocztowego.

Uruchomiona dziś witryna internetowa umożliwia m.in.: kupienie znaczka pocztowego czy wysłanie kartki pocztowej. Klienci mogą także za jej pośrednictwem wygenerować nalepkę adresową do nadania paczki, którą można następnie szybko nadać w blisko 400 placówkach pocztowych, dzięki nowemu rozwiązaniu typu fast track, które zostało wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach klienci wysyłający paczkę będą obsługiwani poza kolejnością, a dedykowane dla nich okienko będzie oznaczone specjalną naklejką.

- Rozwój informatyczny i technologiczny to obecnie jedno z najważniejszych wyzwań dla szeregu branż i przedsiębiorstw. Pandemia przyspieszyła cyfryzację naszego życia, a Poczta Polska chce sprostać oczekiwaniom klientów informatyzując swoje usługi - mówi Krzysztof  Falkowski, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Na stronie poczta-cyfrowa.pl klienci znajdą także szereg usług finansowych, z których mogą skorzystać bez wychodzenia z domu. Jeśli chcemy nadać przekaz bądź przesłać komuś pieniądze na drugi koniec Polski możemy tego dokonać także cyfrowo, za pośrednictwem Poczty Polskiej. Poczta udostępnia również możliwość szybkiego zapłacenia mandatu.

Dla klientów, którzy zainteresowani są łatwym i szybkim odbiorem korespondencji zaoferowano możliwość skorzystania z usługi eINFO: awizo, czyli otrzymywania awiza w formie elektronicznej, a nie papierowej czy możliwości złożenia żądania dosyłania przesyłek na nowy adres, jeśli został zmieniony. Z usług tych klienci mogą skorzystać przy wykorzystaniu Profilu Zaufanego, którym potwierdzają swoją tożsamość.  

Dla klientów eCommercowych Poczta zaimplementowała dostęp do eSklepu, gdzie można znaleźć cały pakiet produktów do pakowania i zabezpieczania zawartości przesyłek, zarówno listów, jak i paczek. Wielbiciele prasy drukowanej mają możliwość zamówienia prenumeraty wprost do skrzynki na listy, a dla filatelistów przygotowano szybki dostęp do sklepu z kolekcjami znaczków i kartek.

Strona umożliwia także skorzystanie z usług ubezpieczeniowych i bankowych, które oferują spółki z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej, tj. Ubezpieczenia Turystycznego czy możliwości zaciągnięcia kredytu gotówkowego.   

Co ważne, „cyfrowy portfel” usług Poczty na stronie poczta-cyfrowa.pl będzie się zmieniał dynamicznie. Poszczególne kafelki będą rotować w zależności od aktualnej oferty, promocji i zainteresowania, a przede wszystkim oczekiwań samych klientów.

Rozwój usług cyfrowych wpisuje się w strategiczne działania podejmowane przez Pocztę Polską. To proste i wygodne rozwiązania, które zyskują coraz większe zainteresowanie klientów. Zachęcamy wszystkich do odwiedzania strony oraz do polecenia jej bliskim i znajomym.

 

 

Załączniki

poczta-cyfrowa1.jpg

poczta-cyfrowa1.jpg

jpg 407,7 kB Pobierz
poczta-cyfrowa.jpg

poczta-cyfrowa.jpg

jpg 211,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.