teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska na smartfony

Klienci Poczty Polskiej mogą już monitorować nadane przesyłki także poprzez smartfony. Jest to możliwe dzięki internetowej aplikacji mobilnej,  która umożliwia ciągły i zdalny dostęp do informacji o przesyłkach. Dzięki temu rozwiązaniu można także sprawdzić lokalizację najbliższej placówki pocztowej.

Klienci korzystający ze smarfonów dzięki aplikacji mobilnej uzyskują szybki i prosty dostęp do informacji o swoich przesyłkach. Teraz w telefonie można sprawdzić, czy przesyłka została doręczona. Wystarczy wprowadzić numer przesyłki, a system wyświetli  wszystkie informacje na temat etapu realizacji usługi. Historia wyszukiwanych przesyłek jest zapisywana w pamięci aplikacji. Aplikacja umożliwia również lokalizację na mapie cyfrowej placówki pocztowej znajdującej sie w kręgu zainteresowania klienta, wraz informacją o godzinach pracy placówki i telefonach kontaktowych.

- Rynek mobile to najszybciej rozwijający się obecnie obszar Internetu. Coraz więcej przedsiębiorców optymalizuje swoje usługi na potrzeby urządzeń typu smartfon czy tablet. My również dostrzegamy w tym rynku potencjał i chcemy go wykorzystać - mówi Sławomir Żurawski, dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP Poczty Polskiej.

Aplikacja mobilna Poczty Polskiej została oparta na platformie internetowej i nowoczesnych technologiach. Działa na każdym urządzeniu posiadającym nowoczesną przeglądarkę internetową. Jest również tak zaprojektowana, aby mogli z niej korzystać użytkownicy tabletów.

Główne funkcjonalności aplikacji:

- śledzenie przesyłki  

- wyszukiwarka najbliższych placówek pocztowych w okolicy

- wyszukiwarka placówek pocztowych po adresie

- adresy oraz godziny pracy wyszukanych placówek

- nawigacja do wskazanej placówki pocztowej

- dostęp do bieżących informacji Poczty

Aplikacja jest dostępna pod adresem http://mobilna.poczta-polska.pl, korzystanie z niej jest darmowe. Autorem rozwiązania jest Sygnity SA.

 

Załączniki

Aplikacja mobilna 2.jpg

jpg 27,9 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.