Polska marka _  Ranking Najcenniejszych Polskiech Marek_ logo _ na www.jpg Polska marka _  Ranking Najcenniejszych Polskiech Marek_ logo _ na www.jpg

Poczta Polska na 1. miejscu w rankingu najcenniejszych polskich marek

Poczta Polska znalazła się wśród najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. Zdobyła w tym rankingu 1. miejsce, zaś wysokie 7. w ogólnym rankingu najważniejszych polskich marek.

Poczta Polska po raz pierwszy znalazła się na tak wysokich miejscach w rankingach marek – branżowym i ogólnym. Wcześniej plasowała się na niższych pozycjach.

- Wyniki tego rankingu dowodzą, że Polacy nie tylko nas znają, ale także doceniają. Nasza praca zasługuje na zaufanie klientów. Bardzo dziękuję za to pocztowcom. Po raz kolejny mogę być  dumny z naszej firmy. Nie udałoby nam się  zdobyć takiej oceny, gdyby nie codzienny trud każdego pracownika - mówi Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej. 

We współczesnym świecie marka to ogromny kapitał – istotny zarówno dla największych międzynarodowych korporacji jak i małych firm rodzinnych. Bez stworzenia siły marki, którą ludzie rozpoznają i cenią, nie ma klientów i nie ma przychodów. – Dobre postrzeganie Poczty Polskiej jako marki, to dla nas powód do radości. Wysokie notowania odzwierciedlone w rankingu stanowią zarazem wyzwanie. Każdego dnia powinniśmy udowadniać, że jesteśmy marką godną tych ocen. Jako firma zaufana, bezpieczna i uczciwa dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów – dodaje prezes Poczty Polskiej.  

XIV Edycja rankingu Najcenniejszy Polskich Marek została opracowana przez dziennik Rzeczpospolita. 

W ubiegłym roku Poczta Polska zwyciężyła w kategorii „Najlepsza polska usługa 2017” w rankingu Polskiego Radia „Lubię, bo polskie” oraz w konkursie „Lider Informatyki 2017” (kategoria Handel i Usługi)  organizowanym przez redakcję magazynu Computerworld. W pierwszym konkursie doceniona została  pocztowa platforma usługowa Envelo, w drugim - Mobilny Listonosz, czyli aplikacja wykorzystywana na potrzeby obsługi korespondencji sądów, a w niedalekiej przyszłości platforma skupiająca wiele innowacyjnych usług Poczty Polskiej.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.