2A6A1809 2A6A1809

Poczta Polska laureatem rankingu Top Marka

Poczta Polska po raz piąty została nagrodzona w prestiżowym konkursie „Top Marka”, organizowanym przez Magazyn Press i PSMM Monitoring & More. Coroczny ranking obejmuje aż 500 brandów z 50 branż i jest największym tego rodzaju badaniem na polskim rynku.

Podczas XV. edycji rankingu „Top Marka” Poczta Polska otrzymała nagrodę w kategorii „Firmy kurierskie”. To nie pierwszy raz, gdy Spółce przyznano tytuł lidera w tej kategorii. Wyróżnienie Poczty Polskiej jest świadectwem przynależności Spółki do grona najbardziej medialnych marek w Polsce i podkreśla wyjątkowy medialny wizerunek, który jest jednym z kluczowych elementów pozwalających ocenić potencjał, wartość oraz siłę firmy.

Tegoroczna jubileuszowa edycja konkursu odbyła się w trudnym dla naszego regionu okresie – trwającej za wschodnią granicą wojny na Ukrainie. Warto przypomnieć, że Poczta Polska zaangażowała się w pomoc ofiarom wojny, wspierając ich poprzez liczne inicjatywy i zaangażowaniem Pocztowców w m.in.: zbiórki najpotrzebniejszych produktów, współpracę z ukraińską pocztą Ukrposhta czy stworzeniem specjalnej edycji znaczka pocztowego „Jesteśmy z Wami!”, będącego wyrazem wsparcia, szacunku i solidarności z walczącą o wolność oraz niepodległość Ukrainą.

Poczta Polska intensywnie rozwija sieci odbioru przesyłek kurierskich. Dzięki swoim staraniom i owocnej współpracy z partnerami może zaoferować Klientom coraz większy wybór dogodnych lokalizacji  z sieci Pocztex PUNKT. Świadectwem tego jest kooperacja Spółki z Eurocash i PointPack zwieńczona udostępnieniem osobom zamieszkującym w mniejszych miejscowościach oraz na obszarach wiejskich kolejnej metody odbioru przesyłek. Nie osiadamy na laurach – liczba punktów odbioru stale będzie wzrastać.

Narodowy operator pocztowy sukcesywnie modernizuje i buduje nowe centra logistyczne, które są odpowiedzią na obecne trendy wzwiązane z nowoczesną obsługą rozwijającego się rynku e-commerce. Celem projektu ASL jest poprawa efektywności (wzrost terminowości, przepustowości sieci i optymalizacja kosztów związanych z obsługą przesyłek) aktualnej sieci logistycznej. Poczta Polska, zgodnie z założeniami strategii na lata 2021–2023, planuje zwiększyć swój udział także na rynku usług KEP. Spółka konsekwentnie stawia na rozwój perspektywicznego obszaru e-commerce, zarówno pod względem oferty, z jaką wychodzi do Klientów, jak i modernizacji infrastruktury. Jednym z kluczowych elementów tego procesu są inwestycje w automaty paczkowe, cyfryzację, logistykę i automatyzację procesów.  

Wyniki konkursu zostaną przedstawione w specjalnym dodatku do magazynu „Press”. Dzięki Top Marce czytelnicy, którymi są m.in. przedstawiciele opiniotwórczych środowisk i ludzie odpowiedzialni za wizerunek, uzyskują szeroką i inspirującą wiedzę o rynku oraz efektywności działań z zakresu public relations.

Załączniki

2A6A1809

2A6A1809

jpg 121,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.