Certyfikat HR Najwyższej Jakości.jpg Certyfikat HR Najwyższej Jakości.jpg

Poczta Polska laureatem „HR Najwyższej Jakości”

Poczta Polska otrzymała certyfikat „HR Najwyższej Jakości”. Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami  doceniło firmę za dwa konkursy dla pracowników: „Profesjonalny Pracownik Poczty Polskiej” i „Z tradycją w nowoczesność - 460 lat Poczty Polskiej”. Nagrodzone projekty zdobyły uznanie za oryginalne rozwiązania aktywizujące pracowników i menedżerów.

 „Profesjonalny Pracownik Poczty Polskiej” to konkurs zawodowy dla kadry kierowniczej oraz pracowników pionu sprzedaży, operacji logistycznych i ochrony, organizowany w roku 2018 po raz piętnasty. Ich uczestnicy  mogli zdobyć wartościowe nagrody pieniężne i rzeczowe.  Dwuetapowe zmagania były okazją do sprawdzenia wiedzy, kompetencji współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Pomysły na usprawnienie działania firmy zgłoszone w konkursie „Profesjonalny Pracownik Poczty Polskiej” potwierdziły, że Pocztowcy chcą mieć wpływ na funkcjonowanie firmy, są kreatywni i zaangażowani. Drugi konkurs, „Z tradycją w nowoczesność - 460 lat Poczty Polskiej” to autorski projekt sprawdzający wiedzę o firmie i jej historii, związany z jubileuszem Spółki.

Otrzymane wyróżnienia potwierdzają, że Poczta Polska to firma, która dba o swoich pracowników i wprowadza innowacyjne rozwiązania. Największy w Polsce pracodawca zwiększa od dwóch lat zatrudnienie na trudnym rynku pracy, a średni staż w firmie wynosi 16 lat.

Certyfikat „HR Najwyższej Jakości” w tym roku Poczta otrzymała po raz piąty. Na początku tego roku spółka została laureatem konkursu  „Pracodawca Godny Zaufania” w kategorii „Firma Przyjazna Niepełnosprawnym” za działania w zakresie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami i inne przedsięwzięcia realizowane na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Załączniki

Certyfikat HR Najwyższej Jakości.jpg

Certyfikat HR Najwyższej Jakości.jpg

jpg 33,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.