teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska kreuje trendy w eCommerce

– Poczta dla e-commerce to obecnie znacznie więcej niż dystrybucja paczek. Tworzymy kompleksową ofertę dla e-sprzedawców, dzięki której nasi klienci nie tylko sprawnie i po dobrej cenie nadadzą przesyłkę ale także mogą skorzystać z usługi bankowej, ubezpieczenia czy zniżki na ofertę cyfrową w ramach platformy Envelo – powiedział Sławomir Żurawski, Dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP Poczty Polskiej podczas konferencji Ecommerce Trends na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W tym roku Poczta Polska wprowadziła innowacyjny projekt eCommerce. Ta parasolowa usługa łączy wysyłkę z usługami bankowymi, ubezpieczeniowymi i e-usługami. Takie połączenie wpisuje się w trend, który już jest obserwowany w Europie, czyli pełną integrację usług dla sektora eCommerce, zamiast tradycyjnego koncentrowania się operatorów pocztowych na transporcie i doręczaniu paczek.

– Rozwiązania Poczty Polskiej skutecznie wspierają eCommerce i kreują trendy w tej branży. Świądczą o tym projekty realizowane wspólnie z IAI-Shop.com, albo sklepem internetowym Vobis  – podkreślił Sławomir Żurawski.

W czerwcu tego roku Poczta Polska udostępniła dla klientów serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo-ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.

Poczta Polska skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich, którego klientami są między innymi firmy związane z eCommerce.

Konferencja Ecommerce Trends to wydarzenie dedykowane przedsiębiorcom działającym w obszarze ecommerce jak również tradycyjnego handlu, będące okazją do zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami biznesu w internecie. Ostatnia edycja odbyła się 23-24 września, na Stadionie Narodowym w Warszawie i w całości była poświęcona najważniejszym aspektom handlu internetowego, mobilnego, czy nowoczesnym usługom logistycznym.

Załączniki

 ecommerce trends poczta polska.jpg

ecommerce trends poczta polska.jpg

jpg 252,2 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.