teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska kreuje trendy na Łódź Design Festival

Łódź Design Festival to coroczne wydarzenie prezentujące osiągnięcia wzornictwa przemysłowego. W tym roku na festiwalu jest obecna również Poczta Polska z modelową placówką pocztową.

Goście festiwalu mogą przekonać się, jaka jest funkcjonalność i estetyka placówek pocztowych nowego typu, a także jak działają samoobsługowe maszyny do nadawania listów i paczek.

Chcemy pokazać uczestnikom festiwalu, osobom młodym i związanym z kreowaniem trendów, jak wyglądają nowe placówki pocztowe. Festiwal jest szansą na promocję nowoczesnego wizerunku Poczty Polskiej. Specjalnie dla projektantów i artystów przygotowaliśmy wystawę, która przedstawia kolejne etapy tworzenia placówki – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu Poczty Polskiej.

Poczta Polska do końca roku otworzy 70 takich placówek. W Warszawie funkcjonuje obecnie 6 placówek nowego typu. We wrześniu i październiku lista nowych lokalizacji powiększyła się o Poznań, Łódź (przy ul. Karskiego 5 i ul. A Struga 27 A), Kielce oraz mniejsze miejscowości, jak Węgrów, Pruszków, Kędzierzyn Koźle, Tarnowskie Góry, Inowrocław.

Poczta Polska w nowych placówkach wydziela strefy dla klientów: pocztową, handlową, bankowo-ubezpieczeniową i samoobsługową. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci będą mogą także otworzyć w niej konto, kupić polisę.

Specjalnie z okazji festiwalu Poczta przygotowała kartkę pocztową dedykowaną imprezie – można znaleźć ją nie tylko w placówce modelowej, ale też w innych lokalizacjach festiwalowych. Oprócz tego każdy, kto odwiedzi stoisko Poczty, może obejrzeć wystawę emisji filatelistycznych Poczty Polskiej, zakupić walory filatelistyczne oraz asortyment okołopocztowy.

Łódź Design Festival, organizowany przez Łódź Art Center, to obecnie najważniejsze w Polsce wydarzenie o randze międzynarodowej związane z projektowaniem. W trakcie dotychczasowych edycji odwiedziło go ponad 200 tyś. osób.

Festiwal rozpoczął się 17 października i potrwa do 27 października. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.lodzdesign.com

Załączniki

Poczta Polska na Lodz Design Festival.jpg

jpg 1,0 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.