teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska: Koszalin z nową placówką i Strefą 24 h

Przyjazna atmosfera, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, strefa 24 h do nadawania listów i paczek - to wszystko od dziś dla klientów placówki pocztowej nowego typu przy al. Armii Krajowej 5.

Na klientów nowego punktu Poczty Polskiej przy al. Armii Krajowej 5 w Koszalinie czeka samoobsługowa Strefa 24, w której przez całą dobę klient może  nadać i odebrać przesyłki, uzyskać informacje o aktualnym status przesyłki oraz sprawdzić cenniki usług pocztowych.

W placówce Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie można zakupić również produkty bankowo-ubezpieczeniowe. Ponadto placówka posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych – dostosowane do ich potrzeb stanowiska obsługi klienta.

Już w październiku podobna placówka w nowej wizualizacji zostanie otwarta przy ul. Akademickiej 29.

Otwierane placówki Poczty Polskiej to  nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową. W nowych punktach Poczty klienci mogą w przyjaznej atmosferze zrealizować wszystkie czynności pocztowe, nadać paczki, zrobić przelew, otworzyć konto i kupić polisę. Dzięki temu, placówki są czymś więcej niż tylko miejscem do wysyłania i odbierania korespondencji.

Trwająca od początku ubiegłego roku rewitalizacja sieci placówek to jeden ze strategicznych projektów Poczty Polskiej na lata 2013-2018. W jej ramach odnawiane są funkcjonujące już placówki. W czerwcu zostanie otwarta setna nowa placówka Poczty Polskiej, a do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu.

Poczta Polska nowoczesna i prosta

Poczta Polska konsekwentnie realizuje swoją strategię i wprowadza dla klienta nowe produkty z zakresu e-usług. Z elektronicznego awizo dotychczas skorzystało już ponad 100 tysięcy klientów. Darmową usługę można zamówić w placówce pocztowej i u listonosza. Wybierając to rozwiązanie, klienci otrzymują komunikat o oczekującej przesyłce na „komórkę” lub e-mailem.  

Szeroki wachlarz usług elektronicznych proponuje również Envelo - internetowa platforma pocztowa służąca do kompleksowego i bezpiecznego wysyłania korespondencji elektronicznej. Jej najpopularniejsze produkty: neoznaczek, neolist i neokartka zostały uzupełnione o kolejne e-usługi – neofakturę przeznaczoną dla klientów biznesowych oraz neorachunki skierowane do osób indywidualnych. Wystawcy faktur za pomocą usługi Neofaktura mogą wysłać rachunki do wielu odbiorców jednocześnie z każdego miejsca i o każdej porze.

Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-commerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej. Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek e-commerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie - z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017. Już obecnie, tylko w ciągu godziny, w Polsce realizowanych jest ok. 15 tysięcy przesyłek z towarami zakupionych w sklepach internetowych.

Załączniki

 placówka Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie (2).jpg

placówka Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie (2).jpg

jpg 705,1 kB Pobierz
 placówka Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie (3).jpg

placówka Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie (3).jpg

jpg 945,9 kB Pobierz
 placówka Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie.jpg

placówka Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie.jpg

jpg 858,7 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.