Poczta Polska: korzystaj z opcji „Odbiór w PUNKCIE” i wygrywaj nagrody

Sieć sklepów Żabka i Freshmarket jest organizatorem konkursu „Odbierz paczkę w Żabce i wygrywaj!”. Mogą w nim wziąć udział klienci Poczty Polskiej, którzy do 3 kwietnia 2018 r. odbiorą przesyłkę w sklepie Żabka lub Freshmarket.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy − po odebraniu przesyłki − wejść na stronę  zabka.pl wypełnić formularz konkursowy, w którym należy podać nr przesyłki, adres e-mail oraz dokończyć zdanie „Lubię odbierać paczki w Żabce, bo …”.   

Uczestnicy konkursu mogą wygrać codziennie e-bony towarowe o wartości 25 zł, a raz w tygodniu – konsolę Xbox one S, vouchery Xbox Live o wartości 100 zł oraz bony towarowe o wartości 25 zł. Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są tutaj.

W ramach wspólnej promocji do kampanii przyłączyły się także znane marki eCommerce: Allegro, Answear, Born2Be, Bonito, MintiShop, które oferują swoim klientom dostawę do największej w kraju sieci punktów odbioru przesyłek dostępną w Poczcie Polskiej. eKupujący, oprócz wygodnej formy odbioru, zyskują dodatkowo szansę na wygranie cennych nagród.

Poczta Polska Odbiór w PUNKCIE to nie tylko placówki pocztowe, ale także sieci sklepów Żabka i Freshmarket. Celem wspólnych kampanii promocyjnych z Żabka Polska S.A jest dotarcie z informacją do klientów Poczty Polskiej o udostępnieniu nowych, dogodnych miejsc odbioru przesyłek w sklepach Żabka i Freshmarket. Cieszymy się, że do udziału w konkursie przystąpili także nasi uznani klienci: Allegro, Answear, Born2Be, Bonito, MintiShop – mówi Paweł Kopeć, dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska jest aktywnym partnerem rynku eCommerce. Dedykuje dla niego własne rozwiązania i mocno angażuje się w działania promocyjne, które wspierają rozwój rynku, zarówno po stronie sklepów internetowych, jak i eKupujących. Poczta Polska posiada obecnie największą sieć punktów odbioru w Polsce. Dzięki dynamicznemu rozwojowi usługi dostępnych jest ponad 7 000 punktów, w tym placówki pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw ORLEN oraz kioski RUCHu.

Do końca 2018 r. sieć zostanie powiększona o kolejne lokalizacje i obejmie ponad 11 000 punktów.

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.