teaser.jpg teaser.jpg

Poczta Polska: konkurs na jesienną neokartkę Envelo. Do wygrania iPad

„Jesień jest piękna” - neokartki z aplikacji mobilnej Envelo z takim hasłem można wysłać do 9 listopada na adres korespondencyjny centrali Poczty Polskiej w Warszawie. Do wygrania iPad i pocztowe gadżety.

W II etapie konkursu miedzy 12 a 19 listopada Poczta pokaże 50 najlepszych prac w specjalnej galerii na swoim profilu na Facebooku. O przyznaniu nagrody zadecydują fani profilu poprzez „polubienie” wybranego zgłoszenia. Wyniki zostaną ogłoszone 20 listopada. Regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: https://www.facebook.com/notes/poczta-polska/regulamin-konkursu-poczty-polskiej-jesie%C5%84-jest-pi%C4%99kna/847676261931627

Możliwości Envelo
Konkurs „Jesień jest piękna” to zachęta do sprawdzenia możliwości aplikacji mobilnej Envelo na smartfony i tablety. Za jej pomocą można wypróbować mobilny kreator neokartek i stworzyć autorski projekt. Aplikacja umożliwia skomponowanie kolażu z nawet 6 własnych zdjęć. W ich ustawieniu pomogą specjalne szablony z ponad 20 różnymi układami. Dodane zdjęcia można obracać o dowolny kąt, a na każdym z nich wpisać tekst. Fotografie można też poddać edycji: poprawić kontrast czy nałożyć kolorowy filtr. Na rewersie jest zaś miejsce na pozdrowienia.
Aplikacja mobilna Envelo to także dostęp do tradycyjnych usług pocztowych. Dzięki niej można wyszukać według wybranych kryteriów placówkę pocztową w najbliższej okolicy, skrzynkę na listy czy sprawdzić kod pocztowy. Za jej pomocą zamówimy też kuriera Pocztex i sprawdzimy status doręczenia przesyłki rejestrowanej. Bezpłatna aplikacja dostępna jest w sklepach AppStore, Google Play i Windows Phone.

Nie tylko neokartka
Oferta Envelo to także neoznaczek, czyli znaczek pocztowy do samodzielnego wydruku, i neolist, czyli list nadawany online i dostarczany adresatowi w wersji tradycyjnej. Platforma udostępnia ponadto usługi dla wystawców i odbiorców faktur – Neofakturę i Neorachunki. Przedsiębiorcom dedykowana jest Neofaktura, dzięki której wyślą online wszystkie faktury, zarówno elektroniczne, jak i tradycyjne. Dla ich adresatów zaś przeznaczone są Neorachunki, czyli bezpieczna skrzynka odbiorcza. Więcej informacji na www.envelo.pl.

Social media Poczty
Stronę korporacyjną Poczty Polskiej na Facebooku obserwuje obecnie ponad 38 tysięcy użytkowników. Na portalu firma prowadzi również stronę „Filatelistyka – Moje Hobby”, gdzie publikuje nowinki filatelistyczne i przedstawia najciekawsze znaczki z kraju i ze świata. Aktualizowane kilka razy dziennie konto Poczty na Twitterze podaje informacje o bieżących wydarzeniach w firmie. Ostatnio sporą popularnością cieszą się również filmy z perypetiami Braci Komersów na oficjalnym kanale YouTube Poczty Polskiej. To część kampanii promującej działania Spółki dla biznesu internetowego. Pocztowi eksperci z rozmaitych dziedzin wypowiadają się natomiast na blogu Poczty Polskiej.

Adresy kanałów mediów społecznościowych Poczty Polskiej:
https://www.facebook.com/pocztapolska
https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby
https://twitter.com/PocztaPolska
https://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA
http://blog.poczta-polska.pl/

Załączniki

 Jesień jest piękna konkurs Poczta Polska.jpg

Jesień jest piękna konkurs Poczta Polska.jpg

jpg 224,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.