FUP Rytro 1 FUP Rytro 1

Poczta Polska: kolejna nowoczesna placówka została otwarta w Rytrze

Mieszkańcy Rytra (woj. małopolskie) mogą korzystać z usług nowoczesnej placówki pocztowej, która została przeniesiona do nowej lokalizacji w budynku dworca PKP.

Placówki Poczty Polskiej są tworzone lub alokowane do miejsc zapewniających im rentowność. Spółka nieustannie przekształca i rozwija swoje punkty pocztowe, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedażowy, handlowy i bankowo-ubezpieczeniowy.

W budynku dworca kolejowego PKP w Rytrze funkcjonuje Filia Urzędu Pocztowego. Jej wnętrze zaprojektowano w oparciu o nowoczesną wizualizację. Zastosowano również rozwiązania, które mają zapewnić wysoką jakość i komfort obsługi. W otoczeniu lokalizacji znajdują się liczne punkty  handlowo-usługowe, baza hotelowo-wypoczynkowa, punkty gastronomiczne oraz inne instytucje.

Jednym z podstawowych celów Poczty Polskiej jest zapewnienie każdemu klientowi jak najlepszej dostępności naszych placówek i optymalnego poziomu obsługi. Nasza nowa placówka zostaje uruchomiona w zmodernizowanym budynku dworca PKP. Atrakcyjna lokalizacja z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym. Jestem przekonany, że mieszkańcy Rytra i liczni turyści docenią ten atut – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Przestrzeń oraz infrastruktura placówki dostosowana została do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i wózkami dziecięcymi, a przed placówką znajduje się parking z miejscami dla klientów Poczty Polskiej.

Klienci będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej.  Obsługa będzie odbywała się od poniedziałku do czwartku w godz.08:00-11:30;12:00-15:00, a w piątki w godz. 13:00-16:00;16:30-20:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie oraz skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy. 

– Placówka została uruchomiona w centrum miejscowości, w bezpośrednim sąsiedztwie licznych punktów handlowo-usługowych oraz bazy hotelowo-wypoczynkowej. Placówka w tak atrakcyjnej lokalizacji daje naszym klientom większy komfort obsługi. Mieszkańcy i turyści będą mogli w niej nie tylko realizować usługi pocztowe i finansowe, ale też kupić codzienną prasę, artykuły biurowe i książki podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci w Krakowie.

Na terenie Regionu Sieci w Krakowie klienci mają do dyspozycji ponad 500 placówek pocztowych. 

Załączniki

FUP Rytro 1

FUP Rytro 1

jpg 328,9 kB Pobierz
FUP Rytro 2

FUP Rytro 2

jpg 266,7 kB Pobierz
FUP Rytro 4

FUP Rytro 4

jpg 262,7 kB Pobierz
FUP Rytro 6

FUP Rytro 6

jpg 365,8 kB Pobierz
FUP Rytro 7

FUP Rytro 7

jpg 208,4 kB Pobierz
FUP Rytro 8

FUP Rytro 8

jpg 417,7 kB Pobierz
FUP Rytro 10

FUP Rytro 10

jpg 278,0 kB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.