Poczta Polska: kolejna nowoczesna placówka została otwarta w Rytrze
Mieszkańcy Rytra (woj. małopolskie) mogą korzystać z usług nowoczesnej placówki pocztowej, która została przeniesiona do nowej lokalizacji w budynku dworca PKP.
Placówki Poczty Polskiej są tworzone lub alokowane do miejsc zapewniających im rentowność. Spółka nieustannie przekształca i rozwija swoje punkty pocztowe, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedażowy, handlowy i bankowo-ubezpieczeniowy.
W budynku dworca kolejowego PKP w Rytrze funkcjonuje Filia Urzędu Pocztowego. Jej wnętrze zaprojektowano w oparciu o nowoczesną wizualizację. Zastosowano również rozwiązania, które mają zapewnić wysoką jakość i komfort obsługi. W otoczeniu lokalizacji znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe, baza hotelowo-wypoczynkowa, punkty gastronomiczne oraz inne instytucje.
– Jednym z podstawowych celów Poczty Polskiej jest zapewnienie każdemu klientowi jak najlepszej dostępności naszych placówek i optymalnego poziomu obsługi. Nasza nowa placówka zostaje uruchomiona w zmodernizowanym budynku dworca PKP. Atrakcyjna lokalizacja z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym. Jestem przekonany, że mieszkańcy Rytra i liczni turyści docenią ten atut – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Przestrzeń oraz infrastruktura placówki dostosowana została do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i wózkami dziecięcymi, a przed placówką znajduje się parking z miejscami dla klientów Poczty Polskiej.
Klienci będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej. Obsługa będzie odbywała się od poniedziałku do czwartku w godz.08:00-11:30;12:00-15:00, a w piątki w godz. 13:00-16:00;16:30-20:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie oraz skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.
– Placówka została uruchomiona w centrum miejscowości, w bezpośrednim sąsiedztwie licznych punktów handlowo-usługowych oraz bazy hotelowo-wypoczynkowej. Placówka w tak atrakcyjnej lokalizacji daje naszym klientom większy komfort obsługi. Mieszkańcy i turyści będą mogli w niej nie tylko realizować usługi pocztowe i finansowe, ale też kupić codzienną prasę, artykuły biurowe i książki – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci w Krakowie.
Na terenie Regionu Sieci w Krakowie klienci mają do dyspozycji ponad 500 placówek pocztowych.