Poczta Polska   Odbiór w Punkcie   Poczta Polska   Odbiór w Punkcie

Poczta Polska: klienci mogą odbierać przesyłki już w 13 tysiącach punktów odbioru

Poczta dysponuje największą w kraju siecią click & collect. Oprócz własnych placówek pocztowych tworzą ją sklepy Żabka, stacje PKN Orlen oraz kioski i saloniki prasowe RUCH, a także automaty paczkowe w Biedronkach, w sklepach Lewiatan i na pocztach. Ta forma dostawy umożliwia wygodny odbiór paczek, a Poczta właśnie zwiększyła ich liczbę, przekraczając 13 tys. lokalizacji w kraju.  

Rozwój sieci Odbiór w PUNKCIE wpisuje się w strategię Poczty Polskiej, która zakłada zwiększenie udziału w rynku KEP (przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczek). Rozwój rynku KEP wynika z popularności zakupów dokonywanych przez internet oraz z rozwoju handlu wysyłkowego.

 - Wygoda, dostępność i powszechność to główne atuty naszej sieci punktów odbioru. To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, aby mogli odbierać zamawiane w e-sklepach towary przy okazji załatwiania codziennych spraw - mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. - Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć i prowadzimy rozmowy z partnerami, dzięki którym może być ona jeszcze większa - podkreśla Tomasz Zdzikot.

Każda transakcja zakupu towaru w internecie skutkuje nadaniem nowej przesyłki. Powszechne już e-zakupy, takie jak artykuły elektroniczne, odzież, książki czy też zabawki zostały uzupełnione o nowe artykuły, które wcześniej klienci kupowali w tradycyjnych sklepach. Coraz częściej w e-sklepach Polacy zamawiają lekarstwa, żywność czy też artykuły budowlane. Zostaje do wyboru tylko sposób, w jaki e-zakupy mają do nas trafić.

Pandemia koronawirusa spowodowała przeniesienie aktywności zakupowej wielu klientów do internetu i spowodowała jeszcze gwałtowniejsze wzrosty na rynku ecommerce w I półroczu 2020. Obecnie ta gwałtowna dynamika wygasa, jednak ogólny trend zachowań konsumenckich polegających na przenoszeniu do sieci zakupów w dalszej perspektywie będzie rósł.  Spółka udostępnia również klientom indywidualnym w każdej placówce możliwość nadania pocztowej przesyłki do odbioru w wybranym punkcie na terenie całej Polski. Szczegółowa lista punktów odbioru znajduje się na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl

Załączniki

Poczta Polska   Odbiór w Punkcie

Poczta Polska Odbiór w Punkcie

jpg 9,2 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.