eSklep_58x80_prasa.jpg eSklep_58x80_prasa.jpg

Poczta Polska: eSklep notuje znaczący wzrost zamówień

eSklep Poczty Polskiej (esklep.poczta-polska.pl), w którym można kupić wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu, cieszy się coraz większą popularnością. Od stycznia do października 2018 roku sklep odnotował aż 17-procentowy wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017.

eSklep Poczty Polskiej oferuje kartony, koperty, taśmy pakowe, wypełniacze, folie stretch oraz artykuły biurowe, ozdobne torby papierowe i  pakiety przeprowadzkowe. Oferta eSklepu skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.

Od początku działania, tj. od 22 września 2015 r., eSklep odnotowuje dynamiczne wzrosty wskaźników. Sprzedaż rok do roku zwiększa się o średnio 30%, a liczba zamówień o 17%. Zauważalny jest również regularny wzrost wartości koszyka o ok. 12% rok do roku.

eSklep co dwa tygodnie wprowadza promocje na niektóre towary, dzięki czemu stali klienci mogą regularnie zaopatrywać się w dostępne produkty w eSklepie w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach.

Aby kupować w eSklepie nie trzeba się rejestrować, czyli posiadać konta użytkownika. Jednak jego założenie umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów i pełny wgląd w historię zamówień. Klienci towary do koszyka mogą dodawać bezpośrednio ze strony głównej bądź wyników wyszukiwania. Po dokonanym zakupie mają także możliwość wystawienia opinii produktom, które do nich dotarły. Dodane oceny użytkowników pomagają przyszłym Klientom dokonać najlepszej decyzji podczas robienia zakupów w eSklepie.

W eSklepie zakupy może również zrobić klient detaliczny, ale oferta pojedynczych artykułów jest ograniczona. Asortyment tworzą głównie opakowania dostępne w pakietach. Każde zamówienie, zarówno dla klientów biznesowych jak i detalicznych, Poczta dostarcza bezpłatnie pod adres wskazany w zamówieniu.

Oferta produktów eSklepu dostępna jest tutaj.   

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.