Poczta Polska: eSklep notuje znaczący wzrost zamówień
eSklep Poczty Polskiej (esklep.poczta-polska.pl), w którym można kupić wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu, cieszy się coraz większą popularnością. Od stycznia do października 2018 roku sklep odnotował aż 17-procentowy wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017.
eSklep Poczty Polskiej oferuje kartony, koperty, taśmy pakowe, wypełniacze, folie stretch oraz artykuły biurowe, ozdobne torby papierowe i pakiety przeprowadzkowe. Oferta eSklepu skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.
Od początku działania, tj. od 22 września 2015 r., eSklep odnotowuje dynamiczne wzrosty wskaźników. Sprzedaż rok do roku zwiększa się o średnio 30%, a liczba zamówień o 17%. Zauważalny jest również regularny wzrost wartości koszyka o ok. 12% rok do roku.
eSklep co dwa tygodnie wprowadza promocje na niektóre towary, dzięki czemu stali klienci mogą regularnie zaopatrywać się w dostępne produkty w eSklepie w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach.
Aby kupować w eSklepie nie trzeba się rejestrować, czyli posiadać konta użytkownika. Jednak jego założenie umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów i pełny wgląd w historię zamówień. Klienci towary do koszyka mogą dodawać bezpośrednio ze strony głównej bądź wyników wyszukiwania. Po dokonanym zakupie mają także możliwość wystawienia opinii produktom, które do nich dotarły. Dodane oceny użytkowników pomagają przyszłym Klientom dokonać najlepszej decyzji podczas robienia zakupów w eSklepie.
W eSklepie zakupy może również zrobić klient detaliczny, ale oferta pojedynczych artykułów jest ograniczona. Asortyment tworzą głównie opakowania dostępne w pakietach. Każde zamówienie, zarówno dla klientów biznesowych jak i detalicznych, Poczta dostarcza bezpłatnie pod adres wskazany w zamówieniu.
Oferta produktów eSklepu dostępna jest tutaj.