Oferta wielkanocna PP-1 Oferta wielkanocna PP-1

Poczta Polska: duże zainteresowanie ofertą wielkanocną. Już 2 mln sprzedanych kartek i 750 tys. innych artykułów. Wyniki sprzedaży rosną

W placówkach Poczty Polskiej trwa sprzedaż asortymentu wielkanocnego, obejmującego ponad 300 pozycji. Wolumen sprzedaży artykułów świątecznych rośnie. Przed ostatecznym podsumowaniem i tegorocznym zamknięciem dystrybucji, Poczta zanotowała już niemal 2 mln sprzedanych kartek i karnetów oraz blisko 750 tys. pozostałych artykułów świątecznych. W trudnych czasach pandemii Poczta Polska dociera z propozycjami wielkanocnymi także bezpośrednio do klientów - poprzez sieć listonoszy, którzy udostępniają ofertę na tabletach, zachowując przy tym wszelkie normy bezpieczeństwa. Sprzedaż wielkanocna potrwa do 9 kwietnia. 

Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów artykułów wielkanocnych. Poczta Polska, poprzez sieć placówek obejmującą ok. 7 600 urzędów, dociera z ofertą świąteczną do szerokiego grona odbiorców. 

Spółka systematycznie notuje przychody związane ze sprzedażą oferty wielkanocnej, która w 2021 roku jest niezwykle bogata i obejmuje ponad 300 pozycji. Jeszcze przed ostatecznym podsumowaniem i zakończeniem dystrybucji, poprzez swoją sieć sprzedała niemal 2 mln kartek i karnetów świątecznych. 

W zakresie pozostałej oferty produktowej, największym zainteresowaniem cieszą się: wielkanocne świece w kształcie jajek, czekoladowe życzenia wielkanocne i zestawy figurek. Dotychczasowa sprzedaż tego segmentu osiągnęła poziom 750 tys. sztuk. 

Asortyment świąteczny jest dystrybuowany także bezpośrednio do klientów, z wykorzystaniem sieci listonoszy, którą dysponuje Poczta Polska. Udostępniają oni ofertę na tabletach, zachowując przy tym wszelkie normy bezpieczeństwa wymagane w okresie pandemii.  

W pełni rozumiemy, że nie wszyscy nasi klienci są gotowi odwiedzić nasze placówki aby zaopatrzyć się w ofertę świąteczną, z której korzystają co roku. Dlatego wychodzimy im naprzeciw w trudnym okresie pandemii. Nasi pracownicy, z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa, prezentują asortyment świąteczny i są gotowi na realizację zamówienia – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.  

Sprzedaż oferty wielkanocnej 2021 roku zakończy się 9 kwietnia. Klienci mają do dyspozycji ponad 300 atrakcyjnych pozycji, z różnych segmentów, poza wymienionymi powyżej, także m.in.: okolicznościowe dekoracje, wydawnictwa, ozdoby do tradycyjnych koszyczków wielkanocnych, itp.

Poczta Polska, będąca największym pracodawcą w kraju, od początku trwania pandemii na bieżąco zaopatruje pracowników w środki ochrony osobistej – różnego typu maseczki, jednorazowe rękawiczki oraz płyny do dezynfekcji rąk i dezynfekcji powierzchni. Środki te pomagają bezpiecznie obsługiwać klientów. Aby zwiększyć poczucie bezpieczeństwa, pocztowcy przypominają klientom, jak ważne jest zachowywanie prawidłowego dystansu i przestrzeganie wszystkich rygorów sanitarnych, głównie zasłanianie nosa i ust. Oprócz tego w pocztowych placówkach zainstalowano przesłony, a w sortowniach przesyłek przeprowadzane są dezynfekcje. 

 

Załączniki

Oferta wielkanocna PP-1

Oferta wielkanocna PP-1

jpg 3,7 MB Pobierz
Oferta wielkanocna Poczta Polska-1

Oferta wielkanocna Poczta Polska-1

jpg 4,2 MB Pobierz

Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w naszym kraju, ale i całej Europie. Powstała 18 października 1558 r., w czasach panowania króla Zygmunta II Augusta. To instytucja od początku nierozerwalnie związana z Polską. Poczta zawsze pełniła ważną rolę państwowotwórczą. Kluczową rolę odegrała w okresie zaborów, gdy często była jedynym bezpiecznym kanałem komunikacji pomiędzy rozproszonymi w różnych państwach obywatelami a działaczami niepodległościowymi.

Poczta Polska świadczy usługi nieprzerwanie – dostarcza listy, przesyłki, paczki, emerytury czy przekazy pieniężne do mieszkańców w każdym zakątku kraju. Jest narodowym operatorem pocztowym oraz jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych. Z usług Poczty korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty, zwłaszcza listonosze, pełnią ważną rolę w społecznościach lokalnych. Wykonują swoje zadania z prawdziwą misją i zaangażowaniem.

Sieć ponad 7,5 tysiąca placówek i ogromne zaufanie społeczne do Pocztowców to ogromny kapitał, w oparciu o który Spółka chce budować przyszłość. Obecnie Poczta Polska przechodzi proces transformacji. Jej celem jest stworzenie firmy łączącej tradycyjne usługi pocztowe, takie jak przesyłka listów i paczek czy usługi kurierskie, a jednocześnie wdrażającej innowacyjne rozwiązania, takie jak np. e-Doręczenia.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.