Poczta Polska: duże zainteresowanie ofertą wielkanocną. Już 2 mln sprzedanych kartek i 750 tys. innych artykułów. Wyniki sprzedaży rosną
W placówkach Poczty Polskiej trwa sprzedaż asortymentu wielkanocnego, obejmującego ponad 300 pozycji. Wolumen sprzedaży artykułów świątecznych rośnie. Przed ostatecznym podsumowaniem i tegorocznym zamknięciem dystrybucji, Poczta zanotowała już niemal 2 mln sprzedanych kartek i karnetów oraz blisko 750 tys. pozostałych artykułów świątecznych. W trudnych czasach pandemii Poczta Polska dociera z propozycjami wielkanocnymi także bezpośrednio do klientów - poprzez sieć listonoszy, którzy udostępniają ofertę na tabletach, zachowując przy tym wszelkie normy bezpieczeństwa. Sprzedaż wielkanocna potrwa do 9 kwietnia.
Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów artykułów wielkanocnych. Poczta Polska, poprzez sieć placówek obejmującą ok. 7 600 urzędów, dociera z ofertą świąteczną do szerokiego grona odbiorców.
Spółka systematycznie notuje przychody związane ze sprzedażą oferty wielkanocnej, która w 2021 roku jest niezwykle bogata i obejmuje ponad 300 pozycji. Jeszcze przed ostatecznym podsumowaniem i zakończeniem dystrybucji, poprzez swoją sieć sprzedała niemal 2 mln kartek i karnetów świątecznych.
W zakresie pozostałej oferty produktowej, największym zainteresowaniem cieszą się: wielkanocne świece w kształcie jajek, czekoladowe życzenia wielkanocne i zestawy figurek. Dotychczasowa sprzedaż tego segmentu osiągnęła poziom 750 tys. sztuk.
Asortyment świąteczny jest dystrybuowany także bezpośrednio do klientów, z wykorzystaniem sieci listonoszy, którą dysponuje Poczta Polska. Udostępniają oni ofertę na tabletach, zachowując przy tym wszelkie normy bezpieczeństwa wymagane w okresie pandemii.
- W pełni rozumiemy, że nie wszyscy nasi klienci są gotowi odwiedzić nasze placówki aby zaopatrzyć się w ofertę świąteczną, z której korzystają co roku. Dlatego wychodzimy im naprzeciw w trudnym okresie pandemii. Nasi pracownicy, z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa, prezentują asortyment świąteczny i są gotowi na realizację zamówienia – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Sprzedaż oferty wielkanocnej 2021 roku zakończy się 9 kwietnia. Klienci mają do dyspozycji ponad 300 atrakcyjnych pozycji, z różnych segmentów, poza wymienionymi powyżej, także m.in.: okolicznościowe dekoracje, wydawnictwa, ozdoby do tradycyjnych koszyczków wielkanocnych, itp.
Poczta Polska, będąca największym pracodawcą w kraju, od początku trwania pandemii na bieżąco zaopatruje pracowników w środki ochrony osobistej – różnego typu maseczki, jednorazowe rękawiczki oraz płyny do dezynfekcji rąk i dezynfekcji powierzchni. Środki te pomagają bezpiecznie obsługiwać klientów. Aby zwiększyć poczucie bezpieczeństwa, pocztowcy przypominają klientom, jak ważne jest zachowywanie prawidłowego dystansu i przestrzeganie wszystkich rygorów sanitarnych, głównie zasłanianie nosa i ust. Oprócz tego w pocztowych placówkach zainstalowano przesłony, a w sortowniach przesyłek przeprowadzane są dezynfekcje.